"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 6. februar 2010

Guttekort

Her er et guttekort, et nytt DT kort for Forsbakk's Ting & Tang. Det tøffe mønsterarket; "How I Roll", er fra Prima Marketing sin Rebellious Collection.
Tekststempel "Tøff og kul gutt" fra Stempelglede (stempelet brukt bak teksten er også fra Stempelglede), motivstempel fra Whiff of Joy, blomst fra Prima og pyntebær i blått -  fra Kort og Godt.
Noen av de kjempeflotte og lekre nyhetene fra Prima er nå i nettbutikken til Cesilie, sammen med annet nytt og påfyll av varer. 

*

A card for a boy this time, a new DT card made for Forsbakk's Ting & Tang.
DP: "How I Roll", from Prima Marketing's Rebellious Collection.


Motivet er fargelagt med ProMarkers. Kantene på papirene er svertet med ulike farger Cats Eye chalk.

*

Image colored with Pro Markers. Different colours of Cats Eye chalks on the paper edges.


Et bilde for å vise bruken av 3D puter på kortet. Jeg dristet meg til å ha en blomst og pyntebær i blått som pynt, som en liten kontrast til det tøffe arket. 

Jeg fikk med meg et debattprogram på tv'n i forgårs, om likestilling og kjønnsroller i Norge. Så, da var det heller ikke noen motforestillinger hos meg med å ta bilde av kortet med det duse, romantiske teppet mitt med rosemønster, som bakgrunn til dette guttekortet. ;)

*

A photo to show that I have used craft foam pads to create a 3D effect on this card. 
The lovely blue flower is added to be a little in contrast to the cool design paper.

The day before yesterday, I watched a debate on Norwegian television. It was a debate on gender roles and I do not have any objection on using this romantic, rose patterned quilt blanket as a background while taking pictures of this blue card for a boy! ;) 

*

Ha en topp lørdag!  ~  Have a great day!

(Jeg er ikke bra av hosten ennå, så her går det i hostesaft og mye varm drikke. Jeg har fått en ny te-favoritt: Lakrisrot-te!)
*
I'm still coughing, and consuming cough mixtures and a whole lot of tea. I have a new tea favourite: licorice root tea! )

2 kommentarer:

Jorunn sa...

Ååå så stilig guttekort!!
Han er jo så skjønn, og nydelige farger og detaljer!

Klem,
Jorunn

Kim Piggott sa...

Such a gorgeous card Hege!
Hope you feel better soon.
hugs
kim x