"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 17. februar 2010

Rose award :)


Jeg har fått denne nydelige awarden, fra Mette. Tusen hjertelig takk, kjære deg!!! 
Den sender jeg også rett tilbake til deg, som takk for mange hyggelige kommentarer og varmende ord her inne hos meg!!! :)

Jeg vil i tillegg sende den videre til disse meget hyggelige og koselige bloggerne:


Jeg kunne holdt på videre med utdelingen av denne, for det er flere som fortjener den. 
Ta den med dere, dere som jevnlig er innom og legger igjen noen ord!! :)

En STOR TAKK til alle som titter innom og til dere som legger igjen hyggelige kommentarer og tilbakemeldinger på det jeg lager! 
Ha en super dag!!

Varme klemmer, Hege

**********

THANK YOU, to all of you who stop by me here - and to those of you leaving me such nice comments!!
This award goes to all of you who regularly stops by, leaving me warming words and comments!
Have a great day!!

Warm hugs, Hege

4 kommentarer:

Inger Marie sa...

Tusen takk for award vennen :)
Ble utrolig glad for den :)
Stor klem

Kort og Søm sa...

Tusen takk!!
Klem fredrikke :o)

Lisbeth sa...

Ble utolig glad, vennen!!!
Stor klem

Turid sa...

Oi - tusen takk for den da :)
Og takk for hyggelig tilbakemelding i bloggen min. Jeg hadde nok bursdag den 12. februar ja, og det var derfor det var ekstra kjekt å få candy :)

Det er til helgen jeg skal nordpå, og være der til tirsdag, så det blir nok kaldt ja ;) Men kjekt skal det bli likevel, siden jeg aldri har vært i Tromsø før.

Jeg skal hente rosen til min blogg litt senere i dag - tusen takk!

Onsdagsklem fra Turid