"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 9. februar 2010

Strikket sjal

I løpet av helga som gikk, fikk jeg strikket 2 stykk sjal som dette. Mine to første sjal, faktisk. Synes garnet (fargene) er så herlig(e), og kunne ikke motstå det, da jeg var innom en garnbutikk onsdag forrige uke. Jeg er jo så glad i blått. Og så gikk det litt radig framover i strikkinga med pinnenr. 8. Bare gøy det! :) Det ene av disse to skal iallfall gis bort, og er allerede pakket inn. Kanskje blir også dette gitt bort, hvem vet?.. Jeg har jo et par sjal fra før, jeg..!

***

I made 2 knitted shawls like these, during the weekend. My first shawls ever. I couldn't resist this wonderful, colored yarn when I found it, last Wednesday. Just had to buy it. I love blue colors! One of the shawls is already wrapped in gift paper and this other one might also end up as a gift.  

*******************

Har dere sett de nye stemplene hos Motivet rubberstamps?.. Jeg falt helt for Teddy som holder en solsikkeblomst. Kjempesøt! :) Om du tar turen innom bloggen deres, HER, kan du hente dette søte digitale stempelet, helt gratis:

***
Have you seen the new stamps over at Motivet rubberstamps?.. I love that Teddy holding a  sunflower. It's really cute! :) If you drop by their blog, HERE, you can find and get this cute Digi Stamp, for free:

6 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Det sjalet så veldig fint ut!
Klem Fredrikke :o)

Gry-Heidi sa...

Åh, så herlig sjal, nydelig farge!

Klem, Gry-Heidi :)

Linda W sa...

tusen takk for hyggelig kommentar, blir så glad da.
Her inne hos deg var det jemmen mye spennende. Så jeg måtte legge meg som følger.
kommer tilbaske senere nå er det natta for min del.
klem:)

♥ Kari ♥ sa...

Hei Hege-Annie!
Tusen takk for alle koselige kommentarer hos meg! Snille deg!!
Sjalet du har strikket var nydelig lekkert, og så utrolig deilig ut!
Jeg titter stadig innom bloggen din og ser på alt det flotte du lager, men har dessverre litt liten tid til kommentering for tiden. Hos oss er det travle tider med husbyggig på programmet. Håper vi er ferdige til sommeren.
Ønsker deg en koselig torsdag!
Klemmer fra Kari

~Lavender Dreamer~ sa...

I love this beautiful shawl..and Blue is my favorite color, too! Enjoy your day! ♥

Hege-Annie Simonsen sa...

Tusen takk, alle sammen! :)
Hyggelig! Ha ei fin uke!

Thank you, nice of you!! :)
Have a good week!