"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 4. februar 2010

♥ Valentinskort ♥

 
Valentinsdagen 14. februar nærmer seg. Jeg laget mitt første Valentinskort i dette året, i går. Dette er et DT kort, laget for Forsbakks Ting & Tang. Flere kort til Valentinsdagen blir det. Jeg har jo noen venner å påskjønne med en aldri så liten oppmerksomhet i anledning denne dagen! :) Hvordan er det med dere der ute, pleier dere å gi bort mange kort i anledning Valentinsdagen?..
♥ ♥ ♥
Here's a DT card, made for Forsbakk's Ting & Tang - a card for Valentine's Day. I have some friends that will receive Valentine's cards from me. How about you, do you give away many cards for Valentine's?.. 
♥ ♥ ♥
Whiff of Joy stempel; "Henry Mouse hugging heart". Jeg har fargelagt motivet med Pro Markers. Teksten er et Ladybug and Friends stempel. Perlene er fra Basic Grey. Jeg har brukt to ulike hjertepuncher (en bordpunch, til de minste hjertene) fra Martha Stewart til det største og de minste hjertene. Symaskinen er brukt langs både kanten av arket til motivet og kanten på mønsterarkene. Begge mønsterarkene er fra Making Memory sin serie "Love Story".
♥ ♥ ♥
WoJ stamp; "Henry Mouse hugging heart". Image coloured with Pro Markers. Ladybug and Friends sentiment stamp. (To fantastic you, from grateful me). I have used my sewing machine on this card. Making Memories "Love story" design papers.
♥ ♥ ♥
Rosene kommer fra Prima. Pyntebærene og det prikkete, søte båndet er fra Kort og Godt. 
♥ ♥ ♥
Berries for decoration and lovely ribbon from Kort og Godt.
♥ ♥ ♥
Innsiden. Helt enkel. :)
♥ ♥ ♥
Very simple inside.
♥ ♥ ♥

Så hyggelig at dere kikker innom meg, her på bloggen min! Takk for alle de varmende, koselige kommentarene dere legger igjen! Ønsker dere alle en kjempefin dag. Her er jeg kommet hjem etter fysioterapibehandling og skal nyte dagen i ro og fred. I går var jeg innom legen, på grunn av halsen. Virus sa han, og ga meg Cosylan. Likevel sov jeg dårlig i natt, pga hosten.. Så jeg er litt trøtt i dag. Men, det blir vel bedre i morgen, om ikke allerede i dag! :) 
*Klemmer*
♥ ♥ ♥
It's so nice of you to stop by me! Thanks for all kind, heartwarming comments! I wish you all a perfect day. I'm back home after physiotherapy and will have a relaxing day. I went to see the doctor yesterday, with my sore throat. He gave me Cosylan, but I still didn't sleep well during the night because of the cough.. So, I'm a bit tired today. But, I guess it will all be better tomorrow, if not today already! :) *Hugs*
♥ ♥ ♥

6 kommentarer:

Nina sa...

Super nydelig valentinekort med flotte papirer og detaljer!!

Gro sa...

Så nydelig kort og et herlig motiv.

Klem :o)

Kim Piggott sa...

So beautiful !
hugs kim x

Sol sa...

For et herlig kort... Nydelige farger og lag på lag... Blir varm om hjertet av å se på dette kortet! :)

Spruddle sa...

Så nydelig et kort! Herlig motiv og kjempesøtt pyntet!Heldig er den som får det!

-Camilla- sa...

nydelig kort! er helt imponert over alt det fine du lager! koser meg virkelig med å titte i bloggen din =)