"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 18. mars 2010

Free Digital Stamps - all in one place


I dag har jeg oppdaget denne bloggen; Free Digital Stamps, med linker til mange steder med gratis digitale stempler. Jeg ville bare dele det med dere, tenkte det kunne være en ressurs for noen. Det skulle være litt for enhver smak å finne der! :) Selv har jeg ikke forsøkt meg på digitale stempler - ennå. 

Here's a blog I found today; Free Digital Stamps, with links to many blogs with free digital stamps.
Just wanted to share it, it might be useful and a resource for some of you. A little something for everyone's taste to be found here of digi stamps, I guess! :) I haven't tried digi stamps myself, yet.

8 kommentarer:

Turid sa...

Hei! Så flott at du deler! Du har så mye lekkert i bloggen din, at jeg kan sitte lenge bare å titte her....
Har forresten noe til deg i bloggen min ;)

Ønsker deg en fin torsdagskveld!

Klem Turid :)

Angella sa...

takk snille deg...
og så mye lekkert du har laget siden sist:)))

neste gang må du være med på SKi-treffet...det var kjempegøy:)

klem fra Angella

Solbjørg sa...

Tusen takk for at du linker og foteller oss andre om dette geniale funnet også!

Solbjørg

bojose sa...

Helt supert, flott at du deler.
Tusen takk :)

Pink lady sa...

Tusen takk for tipset:-)
Klem Laila.

Hege-Annie Simonsen sa...

Takk for kommentarene her!

Bare hyggelig! Det er jo bare fint om flere oppdager bloggen med gratis digitale stempler og kan benytte seg av det og bli inspirert av noe de finner der! :)

Ha en super fredag og GOD HELG, når den tid kommer! :)
Klem, Hege

mettepip sa...

Hei på deg!
Så flott at du deler dette tipset med oss da! Får kanskje se å få orden på printeren min skjønner jeg;)
Ønsker deg en flott helg!
klem fra
Mette

Linda W sa...

tusen takk for at du deler.
Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Du lager så mye fint så ser frem til neste prosjekt.
klem