"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 13. mars 2010

That's just so cute, So cute # 7: "Metallpynt"


På konfirmasjonskortet har jeg brukt to mønsterark fra Inkido; "Cartas Satin Pink"og "Sommar Roser Gammelrosa". Jeg har brukt blomsterpynt fra blog candyen jeg vant hos Mette (mettepip) og noen nye jeg har kjøpt, fra Prima; "Essentials Shabby Chic". Den store sommerfuglen i metall, kamédamen og rammen rundt henne har jeg fått av snille Inger-Marie! :)
Nøkkel og nøkkelhull-metallpynten (rett under vintagebildet), har jeg fått fra Unik Hobby, sammen noe annen småpynt i metall, som takk for en handel jeg gjorde der. Stor metallblomst og små sommerfugl-charms kommer fra Kort og Godt. Det samme gjør den hvite blonden. Tekststempelet "konfirmant" tilhører et stempelsett fra Ladybug and Friends. Spellbinders ramme rundt bildet.
(Klikk på bildet for å forstørre det og se detaljene bedre).

Det lysblå fløyelsbåndet (nydelig, herlig farge - ikke sant!?) fulgte med en gavepakke med fotkrem, fotskrubb og fotbad jeg fikk til bursdagen min. (Takk igjen, Berit! :) ). Jeg knyttet det til en sløyfe - og syntes det ble ganske flott og friskt med det lysblå som bryter med alt det rosa og brune på dette kortet! :)


Here's a card for a girl confirmand, made especially for "That's just so cute" 's challenge So cute #7.
I have used papers from Inkido; "Cartas Satin Pink"and "Sommar Roser Gammelrosa". 
I've also used some wonderful flowers from the candy I won in Mette's (mettepip's) blog candy not long ago.
Here are some new flowers I bought, from Prima; "Essentials Shabby Chic", too. The large butterfly and the cameo decoration with frame is something I received from kind hearted Inger-Marie! :) 
Sentiment stamp (confirmand in Norwegian) from ladybug and Friends. Spellbinders frame.
The light blue velvet ribbon (lovely colour, don't you agree!?), is a little piece of ribbon that followed a little giftbox with foot cream, foot bath and foot scrub I got for my Birthday. (Thanks again, Berit!). I think it looks great with the fresh blue colour to make a little contrast and "break up" from all the pink and brown in this card! :)



Slik ser innsiden av kortet ut. Sommerfuglstempelet er fra Inkadinkado, swirlen jeg har brukt langs kantene kommer fra Stempelglede.

The inside looks like this. I've used a butterfly stamp from Inkadinkado and a swirl stamp from Stempelglede.

***
Her skinner sola i dag, fra nesten helt skyfri himmel! 
Ha en riktig fin lørdag!!
Takk for at du titter innom!!! 
:)

The sun is shining today! 
Have a lovely Saturday!!
Thanks for stopping by!!!
:)

20 kommentarer:

Kim Piggott sa...

Wow!
This is so very beautifully stunning!
Amazing creation!
hugs
kim x

Helle sa...

Åååå,så flott !!!!
Du er virkelig flink..
Ha ei flott helg i solskinnet,her laaaver snøen ned...
Klem fra Helle

Ingun sa...

Nydelig kort.
Fekk lyst til å lage kort når eg såg dette kortet.
Du er flik med farger og detaljer.

Likte godt det lyseblå, blei nesten som prikken over i en.

No har eg rydda kjøkken og kjøleskapet.
Må nok støvsuge litt også.
Endelig er det regn her slik at snøen går vekk.Nesten litt rart å bli glad for regn men men.
God helg, klem frå meg til deg.

Gry-Beate sa...

Nydelig!!! Kjempe flotte farger, og nydelig pyntet!!!De sommerfuglene er bar så fine!!

;0)Gry-Beate

Linda W sa...

Nei noe så vakkert. Du er bare knallflink....
klem:)

bojose sa...

Nydelig kort :)

Anette sa...

Nyyydelig kort du har laget!! Kjempeflotte detaljer og lekkert pyntet! Likte også veldig godt kortet nedenfor her, med sommerfugler på ;)
Klem fra Anette Candy i bloggen min

Isabell - Taranita sa...

Dette var aldeles nydelig, utrolig flotte kominasjoner av farger og detaljer. Vakkert med lys blå sløyfe som kontrast til alt det brune og rosa=)

Takk for ditt bidrag=)

Stempelguri sa...

Så nydelig vintage-kort :) Masse flott pynt :D Håper du koser deg på en deilig søndag, klem, Cesilie :)

toi9 sa...

Rålekkert !!!
Kjempefint pynta.
Toini :)

Camilla sa...

Rålekkert kort! Fargene, motivet, blomstene, sommerfuglen -så fint! Og den blå sløyfa gjør det perfekt.

Tusen takk for ditt bidrag! ;D

Marie sa...

nydelig kort, hege! likte så godt den stemplede bakgrunnen og alle blomstene :-)
ha en fin dag!

Marielle sa...

Heisann. takk for kommentaren inne hos meg. Mulig du har rett i det, mener jeg har kombinert før, husker ikke helt.

kjempefint kort du har laget.. gid jeg var like flink og kreativ som du..

takk for at du ville følge bloggen min, har lagt meg til hos deg også.

Pink lady sa...

Nydelig konfirmasjonskort!
Lekkert med alle de fine blomstene og herlig motiv:-)
Klem Laila.

Inger Marie sa...

Nydelig kort med masse lekre detaljer. Så gøy å se at du har brukt det du fikk av meg.
Håper alt er bra:)
God klem

Britt-Inger sa...

Vilket kort:):) Varje cm är väl planerad för en helhet som blir..WOW.. Underbart vackert!
Ha en bra dag.
Kram, Britt-Inger

Guro sa...

Nydelig kort :-) Herlig pyntet og du fargene er ordentlig flotte.
Ha en super dag videre!
Klem Guro

Mette sa...

Hei
Du må ta en kikk i bloggen min for du vant trøstepremien på blogcandyen min:-)
Klem Mette

Asil sa...

For et nydelig konfirmasjonskort! Så mange fine detaljer - dette kan jeg bare sitte og se på leeeenge!

Takk for at du deltar! :)

mettepip sa...

Så lekkert kort med mange nydelige detaljer! Så morsomt at du får brukt noe fra blogcandyen da;)
klem fra
Mette