"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 3. april 2010

Dekorert påskeegg i vintage stil + et påskekort (DT arbeid)




Jeg har dekorert et påskeegg i vintage stil, med flotte blonder, smalt organzabånd, en liten papirrose og perler.
Dette er et Design Team arbeid, laget for Forsbakk's Ting & Tang.
Det søte vintagebildet har jeg funnet på nett, men du finner også slike nydelige i nettbutikken. :)
(Jeg har linket til ulike steder hvor man kan finne gratis vintage bilder. Du finner linkene et godt stykke ned i sidemenyen her i bloggen min).

***
I have decorated my second Easter egg - vintage style this time, too! 
This is a DT work for Forsbakk's Ting & Tang
I've used beautiful laces and ribbon, a small paper rose, and pearls for decoration. 
The cute vintage pic is found somewhere on the internet. :) 
(I've linked to free vintage pic resources a bit down in my sidebar).


Papp-egget måler ca. 16 cm og er malt med to strøk hvit Gesso, før jeg hadde litt Cats Eye i tre ulike farger på: "Sky Gray", "Dune" og "Gold". Deretter limte jeg på bilde, blonder og pynt. Fjæren er dekor fra en av mine pynteputer (!). :)

***
Size of this egg: about 16 cm. I painted it with white Gesso, twice - before giving it a little touch of Cat's Eye in these three colours: "Sky Gray", "Dune" and "Gold". 
The feather is from one of my pillows (!). :)



Så, et påskekort. Jeg synes dette arket fra Papirdesign er så flott til påskekort! 

***
Then, an Easter card. paper from Norwegian Papirdesign. I love it for Easter projects!


Baksiden med mitt personlige stempel. Jeg har brukt samme ark som på forsiden. Jeg brukte også litt av papirstrimmelen nederst på arket. Syntes det ble litt morsomt. :)

***
The back, with one of my personalized stamps and the same DP as on the front. I kept some of the paper strip to cut off - I thought it was OK to use it and placed it on the back of the card. :)

*****

Ha en fortsatt GOD PÅSKE! :)
Tusen takk for at dere besøker bloggen min - 
og ikke minst for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen! 
Det setter jeg veldig, veldig stor pris på!! Klemmer fra meg.

HAPPY EASTER, still! :)
Thank you so much for stopping by - and for all the nice comments you leave me! 
I appreciate it a lot, you know!! Hugs from me

3 kommentarer:

Wenche sa...

Bare en ting å si om dette påskeegget....ENKELT, NYDELIG OG LEKKERT....Denne havner blandt de aller beste eggene jeg har sett.

Klem Wenche :0)

bojose sa...

så lekkert påskeegg og flott påskekort.

May-Bente sa...

Å egget ditt var perfekt i mine øyne.....NYDELIG!!
Påskekortet også, lekkert papir det der.

Ha en forsatt flott påske, klem fra meg:))