"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 21. april 2010

Her er vinnerne i min blog candy! ~ I have 2 Blog Candy winners!


Jeg våkna opp alt for tidlig her i dag, (av smerter i munnen etter trekking av ei visdomstann forrige mandag... Jeg skal til sjekk hos tannlegen om rundt 4 timer, heldigvis! :) Det blir bra!), og  har derfor trukket de to vinnerne av min blog candy - og det allerede før klokka er 05.00 om morningen!.. Wow!... 

Jeg har brukt random.org. for å trekke de to vinnerne.

I woke up way too early here today, (with pain in my mouth after I pulled out a wisdom tooth Monday last week... Luckily, I have a new dentist appointment in about 4 hours, to check this out! :) Things will get better!), and I have randomly picked the two winners of my blog candy. And that before it's even 05:00 in the morning here!.. Wow!...

The two winners have been picked with help of random.org.



Vinneren av det du ser på bildet ovenfor, ble.....:

The winner of the stuff in the photo above, is.....:



































.....


.....




!


GRATULERER SÅ MYE!

CONGRATULATIONS!








Og vinneren av disse stemplene, ble.....:

And the winner of these stamps, are......:





































.....


.....




!




GRATULERER SÅ MYE!

CONGRATULATIONS!






Nå blir jeg glad om dere sender meg adressene deres, så skal jeg sende dere premiene så fort jeg får det til! :) Min e-post: hegeas(at)gmail(dot)com

I'll be happy if you send me your addresses, so that I can send you the prizes ASAP! :)





My e-mail: hegeas(at)gmail(dot)com









Ha en super dag! Her gleder jeg meg til å komme meg til 

tannlegen om noen timer!! :)




Have a great day! I'm actually really looking forward to the dentist's 

appointment!! :)

12 kommentarer:

soltroll sa...

Mornings!
Gratulerer til de heldige vinnerene og masse god bedring til deg.
Klem fra Merete

soltroll sa...

Hei igjen!
Lite tips om du skal prøve deg på lysene... jeg har prøvd mange forskjelleige lys og fått best resultat med litt grove lys, de helt glatte lysene er det veldig lett for at det viser når motivet smelter inn i lyset.(men Nille sine er ikke så aller verst) Jeg bruker veldig ofte motiv fra nettet som jeg skriver ut på tynt kopipapir(60 gr)Lykke til.... c",)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Gratulerer så mye til vinnerne!
Klem

Margreet sa...

Success at the dentist!!!!
xxx Margreet

Stempelientje sa...

Congratulations winners!! Enjoy your candy!

Malwina sa...

Thank you! I'm so glad!!!!I address you wrote on email.

Kort og Søm sa...

Så mye fint! :o)
God bedring,
klem Fredrikke

Pink lady sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!
Og lykke til hos tannlegen idag!

Klem Laila.

Rosa-kreattiva sa...

congratulazioni alle vincitrici

Gry-Heidi sa...

Grattis til de heldige vinnerne :o)
Håper det gikk greit hos tannlegen og at du føler deg bedre nå !

Klem, Gry-Heidi

Belyona sa...

Congrats, ladies!!! :)

May-Bente sa...

Å herlighet...stakkars deg!!
Tannverk er sååååå vondt..det blir nok en antibiotikakur på deg nå da:=)
Huff..håper det ordner seg fort:=)

Klem:))