"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

søndag 18. april 2010

Jeg har fått awards! Tusen takk!!! :)

Ja, så er det søndag. Og denne hviledagen skal jeg virkelig holde hellig! Jeg gikk nemlig Reistadløpet på ski i går. Et ca 32 km langt skiløp, i indre Troms. Jeg er noe sliten i dag, for jeg er jo ikke topptrent og ingen racer i sporet!.. ;) Men godt er det, å ha deltatt - i trimklassen. En knallflott tur, i godt vær! :))) Tusen, hjertelig takk til den som tok seg av den proffe smøringen av skiene mine!!! *Veldig takknemmelig* !



Jeg har vært så heldig å motta to awards! :)

Den første her fikk jeg fra Bodil (bojose) og Helle - Tusen takk, snille dere! :) Dere får den tilbake av meg!


Reglene for denne awarden er som følger:

1. Kopier awarden til bloggen din
2. Link tilbake til den du har fått den av
3. Fortell 7 ting om deg selv
4. Gi awarden videre til 7 andre bloggere


Her er 7 ting om meg selv:

1. Har en sønn på 8 år.
2. Forsinket i utdanningen.
3. Glad i friluftsliv!
4. Liker, av alle årstider, sommeren best - selv om alle årstider har sin sjarm! ;) :)
5. Liker godt å gå på ski!
6. Er glad i katter - vil ha en, men har ikke lov til å husdyr her vi bor akkurat nå..
7. Er glad i barn.

***

Så har jeg fått denne awarden, også fra Helle - tusen takk, nok en gang! :)


Her er reglene som følger med denne:

1. Give a top ten list of the things that make you happy.
2. Give a top five list over trivia about yourself.
3. Share the award with only five persons and ask them to do the same things.
4. Link the blogs you choose, and link the blog of the person who awarded you.


Ti ting som gjør meg glad:

1. Min kjære sønn! :)
2. Positive overraskelser.
3. Å kunne glede andre.
4. Å få til å lykkes med det jeg vil.
5. God inspirasjon og motivasjon.
6. Å trene, gå tur, være ute i friluft.
7. Sommer og sol!
8. En skitur i godt vær!
9. Å ha det ryddig.
10. Å lese bøker.


Fem trivielle ting om meg:

1. Jeg har nok for mange stempler og hobbysaker!...
2. Rydder og rydder - uten eget hobbyrom går det en hel del tid bort til rydding av stue- og kjøkkenbord!
3. Glad i sjokolade.
4. Har fått sansen for Tiramisu-is. 
5. Bruker nok litt vel mye tid til blogging, til tider!.. Og til hobbyen!


Jeg gir begge disse awardene videre til disse sju virkelig kreative jentene:



Ha en riktig god søndag!
Klem, Hege


Må tilføye at jeg også fikk den nederste awarden fra Merete, omtrent samtidig med at jeg satt og delte den ut selv - også til henne! Hihi! Så gøy! Tuusen hjertelig takk! :)
God søndag, fortsatt!



7 kommentarer:

Meretekj sa...

1000 takk for awarden Hege-Annie:))
Jeg har også noe til deg i min blogg;)
Ha en flott søndag,-håper at det går bedre med visdomstannopr..

Lissie sa...

Gratulerer med awardene!
Og utrolig flott jobba med så lang tur i går! Jeg ble sliten av kun å lese om det jeg!

Ha en god dag videre! :D

salige lavendel sa...

Takk for koseig kommentar hos meg og gratulerer med awardene dine! Kos deg med kvelden!

papirdilla sa...

Tusen,tusen takk! Alltid like koselig å bli satt pris på. Jeg er litt treg med blogging og awarder for tida. Så jeg håper du tilgir meg for at det sikkert tar noen dager før jeg får sendt videre.

Synes du er skikkelig sprek til å gå på ski. Håper du har hatt en god hviledag:)

klem,
hanne

Randi sa...

Hei hopp!
Så spræk du e!!! ;)
Ville bare gratulere deg så kjempemye med plassen på design teamet ;) Ønsker deg masse lykke til, og gleder meg kjempemye til å følge deg videre!

Klem :)

Astrid sa...

Tusen takk for awardene Hege, og for at du vil gi disse til meg:-))
Blir alltid så glad for tanken bak disse awardene jeg.
Du får selvfølgelig begge tilbake fra meg:-))
Har litt mye å styre med for tiden så jeg ser det tar litt tid for meg å dele ut disse awardene jeg får. MEN jeg tar det så snart jeg får annledning;-)) Det er jo også noe av kosen synes jeg; det å gi de videre....

Klem fra Astrid

mettepip sa...

Tusen hjertelig takk Hege-Annie for flotte awards! Veldig hyggelig å den av en så dyktig og kreativ person som deg!
Beklager at jeg har vært litt sen her, men kommer sterkere tilbake!
klem fra
Mette