"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 29. april 2010

Jeg ønsker deg gode stunder.... :)


Det er godt å lengte til sommer og lage kort med vår-/sommerstemning! :)
 De siste dagene har snøen lavet ned her i Tromsø. Sønnen min sin nyinnkjøpte sykkel måtte parkeres i sykkelboden igjen da antydningen til vår forsvant!.. (Og min sin sykkel også... ;) ) - Det var bare å få på seg vinterjakke igjen!.. 

 Her er et nytt kort, laget nå i kveld. 
Jeg fant dette søte hÄnglar motivet som jeg har hatt liggende ferdig malt kjempelenge. Det er fargelagt med distress ink. (For tiden bruker jeg jo bare ProMarkers - alt for lenge siden jeg malte med distress sist!..) Mønsterark og blomster fra Prima. Tekststempelet har jeg kjøpt hos Papirloftet for en tid tilbake. Den brede blonden er nyinnkjøpt - fra kuttut.com. Og så har jeg brukt masse Stickles glitterlim "Diamond" og "Stardust".

It's good to long for summer and make summer-/spring themed cards!! :)
It's been snowing here in Tromsø the past few days. My son's new bicycle (and mine, too! *lol*) had to be parked indoors, after all signs of Spring were covered with all this white stuff!...

A new card, made this evening. 
I found this cute hÄnglar image that I have coloured a loong time ago, with distress inks. (These days I only do colouring with ProMarkers. It's been too long since I sat down to colour with my distress inks!...) DP and flowers from Prima. Sentiment stamp from Papirloftet; translated - something like this: " I wish you great moments that provide unforgettable memories"... :) Lace from kuttut.com. Here's lots of Stickles, too! - "Diamond" and "Stardust". 



Bilder tatt i et annet lys, for å få fram glitteret bedre.

Photos in another light, to show the glitter details better.





Dette kortet passer inn i følgende utfordringer:

I enter this card into these challenges:


Photo for inspiration:

(Yummie! And look at the fun and cute Butterflies!!)


Photo for inspiration:

(I'd love such a bracelet! I just love butterflies! 
I wish it was summer here now!.. :) *lol*)







***

Håper dere har en fin dag/kveld! Takk for at du titter innom! Legg gjerne igjen spor etter deg, så jeg kan besøke deg! :)

I hope you're having a great day/evening! Thanks for stopping by! If you leave your traces behind, I can come visit you, too! :)


19 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Åh...utrolig fint...*smiler*..

Håper snøen smelter fort, så sykkelen kan bli tatt frem igjen!
Jeg sykkler hver dag nå, gjør underverker for lårmuskelaturen gitt..*ler*..
Jeg er kjempe glad i å sykkle, man kommer seg jo så fort frem :O)

Ha en fin kveld,
klem Fredrikke :o)

Gro sa...

Dette var bare nyyydelig. Herlig papir, motiv og ikke minst tekst.
Høres ikke artig ut med snø. Håper vi er ferdige med det for i år, og nå spirer bjørka her i hovedstaden. Så vi får håpe det ikke er lenge igjen hos dere og.

Klem :o)

papirdilla sa...

Nydelig kort igjen! Herlige farger, riktig så en kan lengte til sommeren.

Det snødde her så sent som i går også. Håper på varmere dager snart.

Klem,
Hanne

mettepip sa...

Åh, stakkars dere som har fått snø!
Herlig sommerlig kort du har lagd i allefall da!Så mange flotte detaljer. Ble flott med all den Sticklesen!
Og tusen takk for awards!! Kommer tilbake til det senere, er litt travelt for tiden, og så har jeg fått problemer med PC'n som kutter ut i tide og utide. Virker som det er noe galt med pluggen til laderen. Er så kjedelig når du er midt inne i noe.
Ha en flott kveld!
klem fra
Mette

Mona Evy sa...

ÅÅÅ, så nydelig!! Lekkert fargelagt!! Ha en fin kveld!

Håper det er okey at jeg har bloggen din i blogglisten min :)

Ha en fin kveld!

Pink lady sa...

Utrolig nydelig og samstemt kort i herlige farger! Lekkert papir, blonde bånd, sommerfugler og distress malte motivet:-)

Håper dere snart får mere vår stemning og syklene kan taes frem igjen:-)

Ha en riktig god helg! Klem Laila.

Kim Piggott sa...

Oh wow Hege this is so very beautiful!
I love your image and your lace and paper is so gorgeous!
Hope you get ride your bikes soon.
hugs
kim x

Ellen sa...

Åå, det var et gladkort!:) Deilige sommerfarger og herlig motiv.
Her har solen skint som på en sommerdag idag, og jeg håper dere snart får glede av sånne dager dere også!:)

Klem,Ellen

bojose sa...

Lekkert kort. Nydelig blonde :)

Regn,snøblanding, surt og kaldt her også :( så da får jeg bare finne på litt hyggelige ting innendørs. Må da vel bli litt varmere snart..
Klem, Bodil

Marie sa...

så søtt kort! likte alle glitterdetaljene og fargene :-) joda, det er bare to uker igjen nå, og jeg er kjempeklar :-)

Wenche sa...

Nydelig Hege-Annie!! Supersøtt hÄnglar motiv og nydelig papir og pynt.

Klemmer fra Wenche

Meretekj sa...

Nydelig sommerlig kort!
Tusen takk for kjempekoselig hilsen i bloggen min:)
Idag er det sol her i nord, og snart kan vel sønnen din ta sykkelen fram igjen:)
Nå venter vi vel alle på at våren skal komme.
Ha ei flott helg,-klem:)))

Aina sa...

Åååååh, for et sommerlig og nydelig kort! jeg synes jeg hører humla surre..... :)

Margreet sa...

wow Hege......that's a beautiful card.........have a great weekend!
xxx Margreet

Toneloni * Tonje sa...

Nyyyydelig kort!!!

Lekre farger, papir og teksten er jo skjønn!

Tusen takk for at du deltar hos oss på A Spoon Full of Sugar denne uken

Klem
Tonje

Emma (metalicbutterfly) sa...

Fantastic card!

Thanks for playing at Allsorts
(photo inspiration wk 49)

Emma xxx

Heike sa...

I only can say this is a very gorgeous card!!! Wow!!!

Hugs, Heike

Kim Dellow sa...

Oh beautiful! Thanks for joining the Quixotic Paperie Challenge this week. Kim

Kati sa...

Your card is so beautiful. Thanks for joining Paperminutes.