"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 10. april 2010

Nå feirer jeg med litt Blog Candy! :)

This candy is now {CLOSED} !



Her kommer endelig min blog candy, som jeg har lovet dere, for å feire at jeg har passert 40.000 treff på bloggen min! I tillegg har jeg littegranne ekstra "godteri" å gi bort, for å feire 200 følgere:

Now, here's a little blog candy, as promised, to celebrate that I've passed 40.000 hits on my blog!
Since I also have reached 200 followers, there's reason enough to celebrate that, too! So, I have a little extra "sweet stuff" to give away:




Tusen takk til alle som besøker meg her i blogg-land!
Tusen takk til dere som følger bloggen min!
En ekstra varm takk med en STOR klem, til dere som legger igjen hyggelige kommentarer og gode, varmende ord som gjør mitt hjerte glad!!! Det er godt med feedback i denne hobbyen som vi kortlagere/scrappere finner felles, stor glede i! :)

Thank you so much to all of you who visit me here in blog-land!
Thank you so much to all followers of my blog!
An extra warm thank you and a BIG hug, to all those of you who leave me nice, warming comments that make my heart happy!!! Feedback is great, in this cardmaking hobby we papercrafters find so much joy in! :)

***

Hvis du vil prøve lykken i min blog candy, kan du linke til dette blogginnlegget fra din blogg, med det øverste bildet i dette innlegget. Dette kan du enten gjøre fra sidemenyen eller via et blogginnlegg i din egen blogg. Legg deretter igjen en kommentar under dette innlegget hvor du sier at du vil delta! :)

Candyen er åpen for alle som har en blogg! Det er altså 2 premier å vinne - det du ser på de to bildene ovenfor. Du må linke hit og kommentere under dette innlegget før 20. april, midnatt norsk tid, om du vil være med i trekningen. Jeg trekker altså TO vinnere, ved hjelp av random.org, og vil kunngjøre vinnerne her i min blogg 21. april! Lykke til, om du vil være med på moroa! :) 


If you want to try your luck in my blog candy, please link to this blogpost from your blog, with the photo on top in this blog post. You can either link from the sidebar or via a blog post on your blog. Then, leave a comment to this blog post that you want to enter! :)

This candy is open for everyone who has a blog. I will post worldwide. There are 2 prizes - as you can see in the two photos above. You have to make a comment with a link to this blog post before April 20th, midnight Norwegian time, if you want to enter the draw. I will pick the TWO winners with help from random.org, and announce the two winners here on my blog on April 21st! Good Luck, if you want to join in the fun! :)

***

Ta vare på dere selv og på hverandre! 
Klemmer, Hege

Take care! 
Hugs, Hege


103 kommentarer:

Meretekj sa...

Heia Hege-Annie:))
Gratulerer masse med over 40000 besøkende!!! Det er jo kjempeflott, men så mye lekkert som du lager så skjønner jeg at mange er innom her.
Candyen var også flott, så denne vil jeg gjerne være med på.
Og så var jeg først ute;)
Ha en fortsatt herlig lørdag i Tromsø!
Klem frå ho Merete

Turid sa...

Grattis med så mange besøk i bloggen din! Jeg vil selvsagt være med på candy :)
Det kommer straks et innlegg i sidebaren min.
I dag er det strålende sol her på Møre, og helgevasken er stort sett gjort unna! Nå sniker jeg bare rundt i blogger for å få inspirasjon...
Scrappetørke igjen gitt, så bloggen trenger oppdateringer! :)
God helg i Nord!
Hilsen Turid

Gro sa...

Gratulerer masse 40000 besøk. Du lager utrolig mye flott og nå har du en flott candy - den blir jeg gjerne med på.

Ha en strålende helg :o)

Pink lady sa...

Gratulerer med over 40000 besøkende i bloggen din, Hege-Annie! Flott candy du har satt sammen:-) Må jo bare henge meg på her:-) Lager et innlegg om deg hos meg:-)

Ha en fin lørdags kveld!
Klem Laila.

Marit sa...

Hei igjen!
Ser du har litt..flere treff i bloggen din du enn det jeg kan skilte med, så gratulerer i massevis til deg!
Vi får gå hverandre bittelitt i næringa vi nå da, så jeg henger meg selvsagt på de flotte candyene du har laget til.
Ha en trivelig helg!

Klem fra Marit

Anne Bente sa...

Stort tillykke med sååå flot besøgestal på bloggen.

jeg vil meget gerne være med på din blog candy

klemmmm

Fro (Idyll på landet...) sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Jeg blir gjerne med i trekningen, har linket på bloggen min.

Ha ei fortsatt fin helg!
Klem

Aud Kirsten sa...

Gratulerer med over 40000 besøkende! En kjempeflott candy du har satt sammen, blir gjerne med i trekningen:)
Ha ei flott helg!

Gry-Heidi sa...

Gratulerer masse med 40 000 besøkende! Jeg blir gjerne med og feirer :o)
Tusen takk for sjansen til å vinne den flotte candy´n din !
Ha en fortsatt toppers helg :)

Klem, Gry-Heidi

linsal sa...

Hei hei!
Flott blogg du har, og så flotte ting du lager!! :D
Suuuper herlig candy du har også!! wow! Her krysser jeg virkelig fingrene for hell og lykke :D
Har blitt en følger av deg også, hit vil jeg inn igjen!!
klemmmm fra Linda S. L

Ksenia sa...

Thanks so much for all of the wonderful goodies that you are giving away!
I have popped you in my sidebar on my blog http://miawoo.blogspot.com/!!

Knerten sa...

Gratulerer med så mange treff på bloggen, kjære du. Ikke så rart egentlig, så fantastisk mye flott som du lager :-)
Takk for hyggelige kommentarer hos meg, det setter jeg stor pris på, vet du. Til å være autodidakt er du så utrolig dyktig, men som du selv sier; jammen mye man klarer å fange opp via nettet. Det er så sant.
Linken er allerede i min sidebar, takk for sjansen, du har så mye fint i candyen din :-)

Lena Katrine sa...

Gratulerer masse med 40.000 besøkende!!!
Og en flott candy har du satt sammen også - den vil jeg selvsagt være med på, og har lagt bildelink i sidebaren min :)
Takk for muligheten!

Go'klem fra Lena K

bojose sa...

Hei. Over 40000 besøk , GRATULERER. Selvfølgelig vil jeg være med på dette. Har lagt bilde med lenke hit i sidebaren min.

Tusen takk for hyggelige komentarer i bloggen min :)
Klem :)

Tany Sol sa...

WOW!!
Congrats on your hits!!!!
Fantastic candy Hege-Annie!!!!!
Thank you for the chance to win!Really want to be the lucky winner. Linked 2 candyes on my blog and I'm your follower.
Thank you!!!!

HegeHB sa...

Gratulerer med 40000 besøkende og 200 følgere. Jeg vil veldig gjerne være med på denne flotte candyen!! Og igjen tusen takk for at du ville være med på min!!

Wenche sa...

Gratulerer så mye med 40000 besøkende og 200 følgere, Hege-Annie!! Og tusen takk for all inspirasjon du gir oss med dine lekre kreasjoner.
Jeg blir selvfølgelig med på feringen din og legger ut en link i sidebaren min.

Klemmer fra Wenche :0)

Therese sa...

Gratulerer så masse med så mange besøkende på bloggen din, det er jo fantastisk flott. Du lager jo så mye fint så det er jo ikke rart mange tar turen innom.
Flott candy, jeg krysser fingrene. Takk for muligheten til å vinne. Klem :)

Cathrin sa...

Gratulerer så mye med så mange besøkende, er fullt fortjent med tanke på alt det flotte du lager.
Kjempeflott candy, og med ikke mindre enn 2 premier så kan jeg jo ikke la denne sjansen gå fra meg. ;o)
Ønsker deg en fortsatt flott helg det lille som er igjen av den.
-Cathrin-

Susanne sa...

Gratulerer så mye med 40 000 besøkende! Dette var en veldig fin blogg, med utrolig mange fine kort:) Jeg vil gjerne være med på din blog candy:)

Ellen sa...

Hei og GRATULERE med 40000 besøkende og 200 følgere!:) Det skjønner jeg godt, med alt det lekre du kreerer.
som sagt før, så har jeg fulgt deg, siden før jeg kjøpte mitt første papir;)), og kan takke deg mye for at jeg i det hele tatt er hekta..og..rimelig blakk snart..leer.)
Så var du den første som la igjen kommentar hos meg, da jeg laget bloggen..hmmm:)

Blir gjerne med å prøver meg på candyen din:)
Ha en forts. fantastisk søndag!
Klem, Ellen

Sol sa...

Så artig! Jeg vil gjerne være med på Candyen din! Sååå mye lekkert! Gratulerer så mye med over 200 følgere... (Bare LITT misunnelig) Å over 40000 innom.. Helt villt... Skikkelig artig da... Jeg synes du blomstrer for tiden.. Så mye lekkert i bloggen din... :)

Gry-Beate sa...

Gratulere så masse med 40000 besøkende!!!!Du lager så mye nydelig!!Kjempe flott candy, som jeg gjerne er med på!!

;0)Gry-Beate

Hege sa...

Hei Hege-Annie:)
Gratulerer masse med over 40000 besøkende!!! Det er jo kjempeflott! Så mye fint du lager.
Candyen erflott, så denne vil jeg gjerne være med på.

Nydelig vær her på Jæren!

Hildegunn sa...

Gratulerer med 40 000 besøkende og 200 følgere! Du lager såååå mye flott at jeg skjønner godt at du får så mye besøk!

Candyen er veldig flott!
Jeg vil selvsagt være med i trekningen av denne candyen, og har lagt bilde og link i sidebaren min.

Krysser fingrene i trekningen x
Klem

Berit sa...

Hei og gratulerer så mye :)Ikke rart du har så mange besøk og følgere som lager så utrolig mye fint:-)
Den flotte candyen vil jeg gjerne være med på, tusen takk for muligheten:)
Link er lagt i sidebaren min:)
Klem fra Berit.

helen ... sa...

waw beatiful candy,thanks the chance to win and congrats on yourmany hits.I ve been missing in blog land fro a long time , so It s time to be up date =)thank you again ,=)
enjoy your week

helen ( I ll put a lin on my sidebar right now =) )

Maria Elen sa...

Gratulerer så masse!
For en fantstisk flott og inspirerende blogg! Her var det virkelig mye lekkert..!
Og tusen takk for muligheten til å vinne en kjempefin candy!:)
Har lagt til link på sidebaren min.
Klem fra Maria

Ukka sa...

Congrats on 40000+ but i'm sure it will soon be much more! Your work is so great!
I would like to participate in this blog candy, the gifts are precious! I announce in my blog on my right sidebar! Regards

Bulika sa...

Thanks for the chance to win and I'm your follower. Linked it on my sidebar http://bulkabul.blogspot.com/
Hugs from Ukraine!

Magis sa...

Замечательная конфета!
Всего самого лучшего!
Моя ссылка на панели слева:
http://magis200905.blogspot.com/

Elisabeth sa...

Flott blog og spennende blogcandy! :-) gratulerer med så utrolig mange basøkende - jeg legger deg til i min egen blog - http://elisabethskort.blogspot.com/

mae sa...

Fantastic candy!!!
Thank you for the chance to win! Linked it on my sidebar!!
http://creativosmae.blogspot.com

Doina sa...

Great candy! Please count me in! I put a link on my sidebar.

Belyona sa...

Congrats!!! :)
Thank you for a chance!!!
My link is on a left sidebar http://belyona.blogspot.com/

Lykkehjemmet sa...

Hei!!
Fant deg via en link på en annen blogg:) Så masse flotte ting da!1
Jeg blir veldig gjerne med. Linker deg på min blogg også!!
Jeg har scrappet i noen år nå,men hatt en tørke periode på snart et halvt år:( Men nå mottok jeg en pakke jeg bestillte fra Papir i hjerte,så jeg skal igang igjen nå!!
På min blogg er det stort sett hverdagen og litt interiør jeg har blogget om, har holdt på snart 3 mnd...Men når jeg kommer igang med scrappingen så havner det også der!!
Ønsker deg en fin uke videre!!
Klem Mona

Monica, Kim Atle, Elias og Lucas sa...

For en strålende candy! Tusen takk for muligheten til å vinne den! Jeg har lagt en link til candyen din i sidebaren på bloggen min (http://mvkvalvag.blogspot.com.

Gratulerer med over 40000 besøkende! Kan godt skjønne at folk er innom her, for du lager utrolig mye fint! Er glad jeg oppdaget bloggen din så jeg får litt inspirasjon!

Grethes lille rom sa...

Hei. Jeg vil gjerne delta i denne candyen :-)
Krysser fingrene :-)
Hilsen Grethe

nati sa...

fantastic candy, I'm glad that I met your blog, greetings from Poland
http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

Aina sa...

Wow, 40 000 besøkende!!! Gratulerer så mye!
Selvfølgelig blir jeg med å kjempe om den flotte blog candyen din!

Lenas kort sa...

Gratulerer med 40000besøkende :-)
Du er nå linka fra sidebaren
min :-) Ha en flott dag :-)

Irinca sa...

Thank you for the chance to win! Linked it on my sidebar!!

Monika sa...

WOW!! 40.000 besøkende er vannvittig mange!! Gratulerer så mye!!
Og den kurven du hadde lagd var nydelig, takk for tautorial :)

Jeg har linket til deg i bloggen min!

Ha en god natt!!

Limonchik sa...

What a yummy candy! Thank you for a chance to get it ) And greetings for more then 200 followers! This is the link to my blog, link to candy is on right sidebar. http://lenchik-limonchik.blogspot.com/

jelonkaa sa...

Thanks for the chance to win....Poland.

Astrid sa...

Hei Hege:-)

Takk for at du vil være med på blogg candy`en min:-) Lykke til!!

Gratulerer så masse med alle besøkene og følgerne dine!!
Vil gjerne være med på candy`en din.

Takk for muligheten til å vinne denne godis`en;-) Krysser fingrer og tær og håper på vinnerlykke:-))

Legger candyèn din i sidebaren min.
Ha en fin e.m/kveld.

Klem fra Astrid

Heike sa...

Wow, congrats for so many Hits and what a wonderful Blogcandy. Thanks for the chance to win, i've linked you on my sidebar and i'm a follower.....

Hugs
Heike

rainbow sa...

My congratulations!!! It's great!Thanks for the chance to win so pretty goods!!!
My link is on the right side of my panelbar:
http://rainbow2009.blogspot.com/

Mette sa...

Kjempeflott side :) Jeg følger deg, og har linket til deg på siden min :))

Mette

Nikki sa...

WOW congrats on getting 40000 :)
Thanks for a chance at your awesome candy
hugs Nikki
Your in my sidebar too

Malin E sa...

Åh vilken fin candy du har tack snälla för att man får chansen att vinna denna.Jag har länkat på min blogg och nu hålle rjag bara tummarna!!
Jag har oxå en liten blog candy hos mig med bl.a några hänglar stämplar om du vill vara med.
Ha en fin dag!
Kram Malin

flati sa...

Bbeautiful candy,thanks for the chance to win and congrats on your many hits...
Hugs, Sonja xx

iruha sa...

поздравляю и тоже хочу поучаствовать )
http://iruuuha.blogspot.com/

Kella sa...

such pretty blog candy, I just have to take part, I have linked to my blog's sidebar: http://mebutalittlebitmoreindepth.blogspot.com/ and I am a follow now too.

Askeladden sa...

Jeg vil være med på bloggcandyen din og har lagt link i sidebaren:)

Amanda sa...

Congrats on so many hits Hege-Annie! Soon it will be 50,000. Thanks so much for the chance to win one of these lovely candies. Love your creations. Am now a follower and have put a link in my Candy Lane.

Katinka sa...

Congratulation for so many visitors!!! Thank you so very much for the chance to win you amazing candies!!! I linked it to my candybar.

Have a nice day!
Greetings from Germany!

Hugs
Katrin

grushenka sa...

Thanks for the chance.
http://grysha-hobby.blogspot.com/

Benedicte sa...

gratulerer så masse med 40 000 treff på siden din.
klart eg vil vere med på den flotte candyen din.
klem fra Benedicte

Sara sa...

Candys med mer än en vinnare är alltid roligare :) Och Grattis till 40.000 besök! Hoppas på tur

Trevlig vår!

Askeladden sa...

Har lagt blogg candyen din på sidebaren min. Den er så fin!!

Plundis sa...

Hei!!
Gratulerer med kjempemange hits på bloggen din, noe eg skjønner veldig godt!!! Tusen takk for sjansen til å være med på candyen din...eg blir gjerne med =)
Lagt en link i sidebaren min...

Klem =)

La Vikinga sa...

HEJ OCH GRATTIS TILL DIN BLOGGSUCCÉ!!!

Det är du väl värd för du gör väldigt fina kort!!

La Vikinga vill delta i utlottningen också...

Светлана sa...

Gratulerer med over 40000 besøkende i bloggen din, Hege-Annie! Flott candy du har satt sammen:-) Må jo bare henge meg på her:-) Lager et innlegg om deg hos meg:-)http://swetotschka.livejournal.com/1854.html

Strikke-Snuppa sa...

Jeg prøver lykken, har linket i bloggen min. :)

El nomeolvides sa...

Thanks for the chance to win!!!

http://tanyastime.blogspot.com/

Rekreasjoner sa...

Gratulerer med godt og vel 40000. Ikke vanskelig å skjønne et sånt besøkstall, for her var det mye fint å se på!
Trekker et lodd i den lekre candyen din og legger et inn et innlegg i bloggen min! ;-)

Janne-Lise sa...

Grattis med 40000 besøk i bloggen din. Det er jo ikke rart når en ser hvor mye lekkert du lager :) Jeg vil gjerne være med på din candy og har lagt deg i sidebaren i bloggen min :)
Ønsker deg en strålende helg i Tromsø :)

hilsen Janne-Lise

HildeM sa...

Gratulere så masse med velfortjente besøk. Et gjerne med i candyen din.

Klem fra Hilde

Tina Mølgaard Andersen sa...

Tillykke med så mange besøgende.

Jeg er meget imponeret over de ting du laver, de er meget elegante.

Jeg har linket til dig på min blog.

Larisa sa...

Hello Hege Annie!
maybe I can take part in this candy?
It is wonderful! Please count me )))
I linked this on sidebar http://larisa-raznosti.blogspot.com/

Elenka8791 sa...

Hi
Thanks for a chance to win.

Congrats ! Great stuff!

Love your blog.

linked on my sidebar
http://korogodina.blogspot.com/

Fata Azzurra sa...

Thanks for the candy, you are on my sidebar: http://scrapandcard.blogspot.com/

detenish sa...

Thanks for the candy, you are on my sidebar
http://my-detenish.blogspot.com/

Ann Katrine sa...

dejlig blogcandy du udlodder og tak for chancen for at vinde din blogcandy
ha' en god dag

Annelies sa...

Congratulations on so many hits and followers! I've put a link in my sidebar . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

Karina Bunkenborg sa...

hEJ
TILLYKKE MED DE 40000 BESØGENDE. JEG HAR NU LINKET TIL DIN BLOG. I ØVRIGT RIGTIG FLOTTE TING DU LAVER
VH RENNE

Sakkalo sa...

Grattis med alle som har vært innom bloggen din - det bare beviser at de som er dyktige og som deler det de lager med oss andre får igjen i form av besøkende og følgere!
Blir gjerne med på candyen din!
♥ Sakkalo ♥

Jenta fra Vornese sa...

Gratulerer med så fine tall :)
Har lagt link til den flotte gaven din på siden min :)
Ha en fin kveld :)

Linda Horn sa...

Grattis till alla besökare!!! Jag har följt dig länge, men är inte så värst bra på att lämna kommentarer efter mig... får bättra mig! Nu har jag länkat till din blogg i min sidebar, håller tummarna för att du drar mitt namn!!

soltroll sa...

Hei på deg Hege-Annie!
Denne flotte blog candyen holdt på å gå meg hus forbi.... Men såg den i tide. Klart jeg vil være med på den!!. GRATULERER med såå mange besøkende og over 200 følgere. Det er ikke litt rart. Du er kjempe flink og har lagt ut veldig masse flott i bloggen din.Veldig kjekt å tusle innom her for litt innspirasjon.
Klem fra Merete

LindaSS sa...

For en herlig candy... tusen takk for muligheten å vinne denne... Og masse gratulerer med så mange besøkende.. :)

Har lagt ut candyen din i sidebaren min på
http://lindasshobby.blogspot.com/

Klem fra LindaSS

Sandra sa...

Congrats to 40000 hits & thank you very much for offering this lovely Candy.
Hugs, Sandra

sjeroks sa...

For en fantastisk blogg du har. Ble skikkelig inspirert.
Gratulere så mye med over 40 000 besøkende.
Candyen var jo kjempe flott så jeg vil veldig gjerne være med på den
klem fra siri

Sissen sa...

Ikke rart du har mange besøkende, du lager jo så mye fint! Jeg er stadig inne og titter på verkene dine :)
Har lagt inn candy-link i min blogg http://hobbysiss.blogspot.com/

Stempelientje sa...

Hi Hege-Annie,

Congratultions with your over 40000hits!
Thanks for offering this lovely blogcandy and the chance to win this!
I've put a link on my blog: Stempelientje and keep my fingers crossed!I have candy also,please feel free to join that candy.
Greetings from Stempelientje.

Aina sa...

Heisann! Gratulerer så mykje med 40000 besøkande til bloggen din! Eg vil gjerne vere med på blogcandyen din, og har linket til deg på bloggen min :)

Rosa-kreattiva sa...

WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
saluti dall'italia public in slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
Hugs, rosa
goccedioceano2000(at)libero(dot)it

irishka_shi sa...

Thank you for the chance to win some stunning candy.
Greetings from Moscow!
Have put your candy on my side bar
http://irishkashi.blogspot.com/

Rabbit Liza sa...

Hi Hege-Annie :-) Would like to try my luck with your nice candy :-) I posted the picture with the link on the side bar in my blog :-)
Thank you for the chance to win!

Christin sa...

Very nice Candy!!!
I am a follower and I put your candy on my sidebar.
Thanks for the chance!
hugs
Christin

Cecille sa...

Gratulerer med de 40.000 besøgende. Du har rigtig mange flotte ting på din blog og du har lavet en rigtig spændende blogcandy :-)

jachelle sa...

Och that's a beautiful candy. Thank you ever so much for the chance to win this. I have linked you in the sidebar of my blog. :)

http://creatingmemories4you.blogspot.com

God bless,
♥♥Jachelle (Canada)

Jamie sa...

Great candy... Love the charms..

Papirskreppa sa...

Gratulerer :) Vil være med på denne. Du lager mye fint. Artig at du er nordlending :) Har lagt denne til i sidemenyen i bloggen min.

KaSko sa...

how sweet!
http://ka-sko.blogspot.com/
(on the left panel)

Malwina sa...

wow! wonderful! link in my sidebar! thanks for the chance to win.
Malwina.

Na2sya sa...

Thank you for the chance to win.
I have popped you in my sidebar on my blog http://na2sya.blogspot.com/

Isabell - Taranita sa...

knall lekker candy, grattis med over 40 000 besøkende og 200 følgere, ikke ille altså, men ikke rart heller=)

Tasha555 sa...

Very interesting candy! Have put it on my sidebar. http://tasha555-tasha555.blogspot.com/

Mummylade sa...

gratulerar till alla besökare. Du har en supertrevlig blogg! jag har länkat från min sidebar.

Britt-Inger sa...

GRATTIS till de många besökare och jag är inte förvånad......Din blogg och det du gör är så otroligt vackert. Du är en sann konstnär :) Så nu ska jag hoppas på turen ;)
Jag har länkat i min blogg!
Ha en skön tisdag.
Kram, Britt-Inger

annqaa sa...

Hi,
have a nice blog! I wish you many beautiful inspiration:)

My blog:
http://annqaa.blogspot.com/2010/04/candy.html

xoxo,
Ania