"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

søndag 4. april 2010

Sketchy Colors # 18


Etter en aldeles fantastisk nydelig, solstrålende uke her i Tromsø, er vårfølelsen absolutt til stede! :)
Første vårtegn, i form av hestehov, har visst blitt observert her i byen. Og det, selv om det ennå er nok av snø å ta av! Ypperlig å ferdes i skiløypa denne påsken, med tanke på været, det er iallfall sikkert!! :D

Her er et kort jeg har laget til Sketchy Color sin utfordring # 18, en skisse. Stempelmotivet er fargelagt med Pro Markers og stempelet er fra Great Canadian Art Stamps. De herlig vårlige/sommerlige mønsterarkene er fra MME.


After a wonderful, sunny week here in Tromsø, I feel like spring is here already! The first Tussilago Farfara has been observed (not by me - I find it quite incredible it's been found, with all this snow we have!), but there's more than enough snow, still! Great to spend time cross country skiing these days, that's for sure. No complaints on the weather from me! :D

Here's a card I've made for Sketchy Colors, Challenge 18 - a sketch.



Nærbilde av motivet.
Close-up.



Her er skissen, som jeg har snudd opp-ned på, når du ser på min løsning av oppgaven.

Here's the sketch. I've turned it upside down for my card.

****

Takk for at du tok turen innom min blogg! :)

Thanks for stopping by! :)

10 kommentarer:

Hildegunn sa...

Nydelig kort i superherlige farger! Stilig med mønsterarknavnet på kortet! Lekkert motiv!
Godt med skikkelig sol og vår nå, det er egentlig etterlengtet, selv om jeg liker flotte vinterdager også!

Ønsker deg en fin kveld!
Klem

Pink lady sa...

Nydelig kort i herlige farger! Så søtt motiv og lekre mønster ark.
Tenkte å prøve meg på denne utfordringen jeg også:-)

Ha en fin kveld!
Klem Laila.

Angella sa...

Hei du... så flott vårkort du har fått laget.
Deilig at sola slår til ...her har det vært litt trist vær i påska, men det har vært deilig med litt skolefri:)

klem fra Angella

La Vikinga sa...

Jättesnyggt kort!!!

La Vikinga

Knerten sa...

Så nydelig kort; med herlig motiv !
Kjempehyggelig at du har lagt deg til som følger av bloggen min; det setter jeg pris på, Hege :-)

Pia sa...

wow så nydeligt kort og såååå sødt motiv der som altid er smukt farvelagt.

Gro sa...

Wow!!!!
For noen nydelige farger!
Og herlig motiv!!!!

Klem, Gro

Gro sa...

Så nydelig. Herlig motiv og flotte farger.

Klem :o)

Aina sa...

Helt nydelig kort, i fantastisk flotte farger!
Et skikkelig vår/sommer-kort! Får lyst til å gå ut i hagen og rote i blomsterbedene, men dessverre så er det en del snø på dem enda.. :)

Maya sa...

Nyyyydelig kort i lekre farger, Hege-Annie!!
Lekre papirer og nydelig fargelagt!!
Takk for at du deltar hos SC,
klemmer fra Maya :)