"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 2. april 2010

Awards

Oversatt: "En blogg med sjarm". :)
Tusen, tusen takk for denne flotte og koselige awarden til dere; Inger Marie, Merete og Marit.

Og tusen, tusen takk til deg; Turid, for denne kjempeflotte awarden!

Jeg setter kjempestor pris på disse! :)
Jeg sender de tilbake til dere som jeg har fått dem av -
og gir dem også videre til følgende:


Fortsatt god påske!
:)

8 kommentarer:

Angelo sa...

Tusen, tusen takk for de flotte awardene du har gitt meg!! Setter veldig stor pris på dem. Kommer til å poste dem på bloggen min etter hvert. :)

Ha en fortsatt god påske, du også.

Klem, Kristin :)

mettepip sa...

Tusen, tusen takk for hyggelig award Hege-Annie! Utrolig hyggelig at du tenker på meg, og sender den med glede tilbake til deg!
Ønsker deg en fortsatt flott påske.
Klem fra
Mette

Nina sa...

Heisann!

Tusen, tusen takk for awarden *klem*

Ha en fortsatt fin påske :)

Britt-Inger sa...

TACK snälla.... :):) Blir så glad när jag finns i dina tankar :):)
Ha en fortsatt skön helg.
Många påsk kramar till dej.
Britt-Inger

Angella sa...

Tusen takk kjære venn... alltid hyggelig å få award.
Jeg er bare så innmari sen med å legge dem ut, men nå skal jeg gjøre det:))

GOd påske til deg også:)
klem fra Angella

May-Bente sa...

Tusen takk snille deg, jeg setter enormt pris på dem:=)
Ja, har bursdag idag, så har dessverre ikke fått lagt dem inn, men skal få gjort i morgen:=)

Klem fra meg:=)

Maya sa...

Tusen tusen takk for awarden, kjære deg :)
Det setter jeg stor pris på!
Go`klem fra MAya :)

Tinemor sa...

Tusen takk for kosleig award!! Setter stor pris på den :)

So masse fint du har laga i da sista.. eg e innom deg, men eg e jo IKKJE flink med å setta spor då...

Håpar du ha kosa deg i påsken.. og fortsetter med da.. :)

Klem