"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 6. april 2010

Whiff of Joy Challenge # 73: A recipe


The recipe is: 3 design papers, 2 buttons, 1 ribbon.

I have used DPs from MME, again. :) I love these fresh coloured ones! They're perfect for cards with spring and summer theme. The sentiment is from Norsk Stempelblad - "greetings from the heart". I have coloured with ProMarkers and Inkssentials white pen.




Close-up. Cute Willow with her fresh baked cookies.
I wonder who she made them for!? LOL ;)
:)

I am on my way to the dentist very soon. Have a nice day!



6 kommentarer:

Nina sa...

Wow, så lekkert kort *sukk* Og knall fine farger!

Kim Piggott sa...

Oh I love your card!
It is so very beautiful!
hugs
kim x

Pia sa...

så lækkert kort i rigtig dejlige sommer farver, så flot farvelægning af motiv

papirdilla sa...

Hei, hei!
Først av alt må jeg få takke så mye for awardene! Det var kjempekoselig at du tenkte på meg. Det varmer alltid med slike koselige oppmuntringer:) Er bare litt treg med å gi deg tilbakemelding. Var bortreist på fjellet og etter jeg kom hjem, har visst tida bare løpt fra meg!

Du har virkelig laget masse flott den siste tida. Nå har jeg kost meg ei god stund med å kikke på alt sammen:)

Ha en fin dag!

Klem,
Hanne

Eline sa...

For et nydelig kort. Likte utrolig godt fargene og motivet er søtt og flott malt.
Mye flott i bloggen din. Tusen takk for titten og inspirasjon. Nå er det avsted til "roterommet" med meg..
ha en fin kveld

Lisbeth sa...

Knall stilig Hege-Annie,som alltid nydelig malt motiv..."sukk"!!!Skjønne sommerlige farger også!!!
Go'klem