"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 1. oktober 2010

DT card; Fairy Fun Fridays #36 - Midweek reminder: Ric Rac attack! :-)

Friday again! :))
Here's a little midweek reminder for the "Ric Rac attack", challenge #36 over at the Fairy Fun Fridays challenge blog! You have until next Friday, October 8th, to enter - if you like! :)

My card is made with papers from Crate Paper and an image from the sponsor for this challenge: Cowgirl Up Designs. "Ashtyn" is coloured with ProMarkers.


Wish you all a perfect weekend! :))


7 kommentarer:

pia iris sa...

et kjempeflott kort du har lagd, men våre utfordringer that`s just so cute kan dessverre ikke kombineres med andre utfordringer. ha en flott helg klem pia

Gunn-Elin sa...

WOW!!! Det var kjapt levert. Og et utrolig kult kort :)
Men som Pia skrev, så kan ikke våre utfordringer kombineres. Men vi lar den stå til så lenge vi, til du har bestemt deg for til hvem du vil sende den til :)
Frem til da så takker vi så mye for et fancy bidrag, og koselg kommentar i bloggen vår.
Ha en fortsatt fin dag :)
Klem klem :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Pia Iris: Jeg deltar ikke i andre utfordringer med kortet - det er et DT kort laget for å promotere en utfordring hos FFF, hvor jeg er DT-medlem. Godtas ikke dette heller, får jeg bare ta kortet mitt bort fra deres utfordring!... :) Fint du sier i fra! Jeg trodde bare det med å ikke kombinere andre utfordringer gjaldt innleveringer TIL utfordringer - og ikke kort man selv lager som DT medlem. beklager misforståelsen!... Min feil! Da tar jeg og fjerner det fra Thats's just so cute sin "So cute 14" utfordring. :)

God helg!

Hege-Annie Simonsen sa...

Gunn-Elin: da fjerner jeg det - og takker for oppmerksomheten! ;) God helg!

Pink lady sa...

Et lekkert kort dette også Hege!!
Stilig motiv..flott fargelagt!!

Roberta Laliberte sa...

Absolutely FABULOUS hege!

xoxox

Margreet sa...

Wonderful card Hege!
xxx Margreet