"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

søndag 21. november 2010

Julekort i rødt og hvitt + lys sjøgrønn.


Her er et passe enkelt julekort jeg lagde i formiddag, denne søndagen. Jeg oppdaget, tilfeldigvis, at kortet kan passe inn i Sketchy Colors' oppgave #48: Rødt og hvitt. Jeg drister meg til å levere det inn i den utfordringen, selv om kortet også har innslag av sjøgrønt.

Stempelet fra Magnolia er fargelagt med ProMarkers og skimrende krittfarger. Jeg husker ikke hvor mønsterarket er fra - muligens Flair Design?.. Har brukt Spellbinders dies til sirkelen og scallop-ramma rundt. Martha Stewart doily lace punch er også brukt her.

Nærbilde av motivet.

***

Ha en fin kveld!! :)

4 kommentarer:

Lynda Nielsen sa...

Ohh another Gorgeous Card Hege! Love seeing the older style Magnolia's being used. Your papers and layout are fabulous.
I love everything about this.
Hugs,
Lynda

Pia sa...

kæmpe lækkert kort

Bente sa...

Herlig kort!

Marianne sa...

Et nydelig julekort, og en lekker fargekombinasjon!
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klemmer fra Marianne:)