"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 10. desember 2010

En gavepose til jul. - A Christmas gift bag.

Jeg har i dag laget noen gaveposer til jul. Her er den ene av dem.
Jule-mønsterark fra Inkido.

Today I have decorated some brown paper bags, for Christmas. Here is one of the finished gift bags. DP from Inkido.

Stempler fra Norsk Stempelblad og Kort og Godt.
BossKut swirl, Spellbinders dies er brukt til tag'en, Magnolia dies til blomsten.

Stamps from Norsk Stempelblad and Kort og Godt, Spellbinders dies (oval + scalloped oval), BossKut swirl die, Magnolia flower die.

Baksiden. Koselig stempel fra Papirdesign (tror jeg).
Den hvite, ovale papirbiten ble litt skjevt limt på - før jeg visste ordet av det, var limet tørka og fast satt den! Men pytt sann, det er litt av sjarmen med håndlagde ting. Sånt skjer av og til. Men helst ikke!..

The back. I glued the white oval shape on the scalloped one and it's a bit "not in the right place" as you can see. The glue dried very fast. But, I keep it like that, it's a bit charming when it underlines the handmade aspect!..

***
I enter this into these challenges:


***
Ha det godt! Jeg gleder meg nå til jul!
Have a great day! I look forward to Christmas time!


6 kommentarer:

Astrid sa...

Hei Hege:-)

Så masse flotte kort, poser og merkelapper du har laget til jul!!!
Merkelapper har jeg ikke laget men burde tydeligvis prøve meg på det for disse var jo så lekre.
Ønsker deg en koselig advents helg og fortsatt fin førjulstid Hege:-))

Klemmer fra Astrid

Ps...Julecandy i bloggen min om du har lyst å ta en titt;-)

paperfun sa...

Oh, so sweet. Very nice.

Thanks for joining us at Creative Card Crew.

Mari

Peggy sa...

Very pretty. Thanks for playing with us at Going Grey with Scrap-Creations.

Basement Stamper sa...

What a beautiful bag and such a precious image. Thanks for joining us at Going Grey with Scrap-creations.

Stempeltiger sa...

Such an AMZAZING gift bag Hege!
Beautiful image and great choice of papers and colours.
Thank you for joining us at Fun with Shapes and more.
Wishing you a beautiful Christmas time.
Hugs, Swantje x

Crazystamper sa...

Lovely, thanks for entering the OCS blog challenge. Good Luck!!!! Cheers, Lora Sinkler Lake Owner of OCS