"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 3. desember 2010

Lys, et lys skal skinne. - Candle.

Jeg har dekorert et lys, med søtt motiv fra en serviett - fra Sagen vintage design. Jeg klippet ut motivet fra servietten og satte det fast på lyset/smeltet et inn i lyset ved hjelp av varmluftsverktøyet mitt.

Jeg lar dette være mitt bidrag til Nord-Salten Hobbyklubbs utfordring #19, med tema LYS.

Jeg leverer det også inn til følgende utfordringer:


Here's a decorated candle - image cut from a paper napkin, from Sagen vintage design. I enter my candle into the challenges mentioned. I write from a borrowed laptop these days, without photo editing programme... My own computer is not fixed yet.. But soon, I hope!:)


9 kommentarer:

Anne Bente sa...

ejjjjj hvor er det dog smukt, og utrolig flot motiv, jeg er vild med de servietter , er det en netbutik der sælger dem?+

10000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

klemmmmm

Cathrin sa...

Så nydelig! Sagene har utrolg mange fine motiv på serviettene, helt supre til å dekorere lys med!
Ønsker deg en flott og kreativ adventstid!
-Cathrin-

Maggie's Crafts sa...

Love the candle! Thank you for joining us at Top Tip Tuesday @ http://toptiptuesday.blogspot.com/ Please come back next Tuesday for another brilliant tip! :)

Maggie

xx

WencheP sa...

Så nydelig det ble. Herlig lekkert det motivet. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-DT Wenche

Faye sa...

Gorgeous, thank you for sharing at Cupcake. x

Miss StampAlot sa...

kjempeflott lys ! Tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring... Hilsen Marielle

ullpurka sa...

Et aldeles lekkert lys du har laget her. Og det motivet er bare så skjønt.
Takk for at du deltar i vår lille jule-rak hos Papir i hjertet.
Hjerteklem fra Renate

Marianne (Sakkalo) sa...

Så herlig motiv - lyset ble knallflott!
Tusen takk for at du deltar i Nordsalten Hobbyklubbs utfordring, lykke til!
♥ Marianne

Papirskreppa sa...

Så nydelig motiv. Takk for at du deltar hos NSHK denne uken :)