"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

søndag 5. desember 2010

Pakkelapper til julegavene. :)

Her er noen pakkelapper til julegaver, med vintage preg. Disse har jeg fått laget denne formiddagen, 2. søndag i advent 2010. Tag'ene er laget ved hjelp av mønsterark fra Pion design, antikke boksider (fra en bok som heter "Gloende Kul" - og med tekst her, som passer til temaet jul - på noen av gavemerkelappene, om du kikker nærmere etter ved å klikke på bildet og forstørre det). :)  

Stempler fra NSS (North Star Stamps), Ladybug and Friends og Kort og Godt.


Det ser ut som at jeg er godt i rute til jul i år, med kortlagingen. Det gleder mitt hjerte! :)
God 2. søndag i advent!!

15 kommentarer:

toi9 sa...

Veldig fine pakkelapper du har laga!!
Må være godt å være i rute :)
Jeg har ikke telt over hvor mange julekort jeg skal sende en gang, så........er vel ikke helt i rute.

Ha en fin 2. søndag i advent :)
Klem

Kirsten Aune sa...

Åååå - så nyyydelige pakkelapper, Hege-Annie! Det er jo en gave i seg selv å få så flotte pakkerlapper... :)
Jeg kan dessverre ikke si det samme som deg - er nemlig slettes ikke i rute i år heller... Desember kommer alltid like plutselig hvert år...
Kos deg videre med juleforberedelsene.
God klem

Gunn-Elin sa...

Så flink du har vært da, som er i rute med alt som skal lages til jul. Og så fine lapper du har laget, skikkelig nostalgisk og lekre. Jeg likte så godt vintagepreget på de. Nydelige!!!
Tusen takk for ditt bidrag.
Ha en fortsatt fin 2.søndag i advent:)
Klem Gunn-Elin

Camilla sa...

Så flotte pakkelapper! Skikkelig fine:) Holder på å lage pakkelapper selv, morsomt:)

Pink lady sa...

Kjempe flotte vintage pakkelapper!!
Godt å være i rute med alle julekortene:-) Det er jeg også:-)

Ha en fin advents søndag! Klem Laila.

nicolet sa...

Your tags are wonderful Hege-Annie!!
Became a follower so I won't have to miss anything!
Hugs Nicolet

Anja's KortKreasjoner sa...

Så herlige juletags fra deg. Også så mange! Søte motiv og lekre detaljer. Tusen takk for at du deltar hos oss i TJSC.
Klem, Anja

Anne Bente sa...

åhhh, hvor er de dog bare utrolig smukke alle sammen

klemmmm

Wenche sa...

Nydelige juletags, Hege-Annie!! Håper de blir tatt vare på av mottagerne :)
Ha en fin fin søndagskveld!
Klemmer, Wenche :0)

Gry-Heidi sa...

Åh, så nydelige pakkelapper!
Ha en fortsatt fin 2. advent :)

Klem :)

helen ... sa...

beatiful tags, I love the vinatge style, coolll
hugs
have a greta weekend
helen xxx

pia iris sa...

ååååå så nydelige vintage pakkelapper. heldige de som får så flotte lapper på pakkene sine.
takk for at du deltar. klem pia

jannes hobbykrok sa...

Så nydelige disse var!Takk for at du deler det med oss i Papir i hjertet!
Janne

Karialov sa...

så utrolig nydelege pakkelappar.
Takk for at du deler dei med oss i Papir i Hjertet.
Klem fra DT-Karianne

ullpurka sa...

Dette er vanvittig lekre pakkelapper og jeg hadde blitt så glad om noen hadde laget en slik en til meg i alle fall.
Rett og slett vakre er de!

Takk for at du deltar i vår lille jule-rak hos Papir i hjertet.
Hjerteklem fra Renate