"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 6. desember 2010

Sketchy Colors #50: Fargeutfordring - krem og brun.

Her er en  gavepose  jeg har laget på bestilling, for en av mine søstre. Fargene krem og brun er utfordring hos Sketchy Colors #50 denne uken. Jeg har brukt mønsterark fra Kaisercraft og Melissa Frances. Husker ikke hvor støvlett-stempelet er fra, i farta. Fargeleggingen er gjort med Promarkers.

Her er siden med åpningen, med sløyfe. Tekststempler fra Stempelglede.
Bordpunchen jeg har brukt, er fra Fiskars. Grønne blader er en QK dies.

Ha en fortsatt fin mandag, nå i adventstida! :)
Klem, Hege

***

In English: Here's a gift bag, made for one of my sisters. It's a birthday gift bag she will be giving away to a friend very soon! :) It's kind of "made in a hurry", because she needed one fast, as she said herself.
I'm so happy she makes me use her computer, while I wait for a new one for myself.

Have a great day!
Hugs, Hege

5 kommentarer:

Nina I. sa...

Hei;-)
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min;-) Men jeg ser du har lagt ut feil bilde på candyen min;-)

Nydelig kort forresten!!

Ha en fin dag;-)
Klem

Gro sa...

Så nydelig. Og herlig motiv.
Klem :o)

Cathrines-creative sa...

Stilig kort

nicolet sa...

This card is really stunning!
Hugs Nicolet

Marianne sa...

Denne var fantastisk stilig og lekker, full av flotte detaljer!
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klemmer fra Marianne:)