"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 2. desember 2010

Trykkpressa desember 2010 - julekort m. kalenderdetalj

Heisann! Jeg sitter her med lånt laptop, uten bilderedigeringsprogram - og en liten haug kort jeg har laget i det siste og som jeg har litt lyst til å vise fram. Derfor drister jeg meg til å legge noe ut her, til tross for at bildene på det nåværende tidspunkt ikke er redigerte... :)

Dette kortet passer inn i Trykkpressa for desember og jeg leverer det dermed inn til denne utfordringen.

Arkene brukt på dette julekortet er fra Pion design. Jeg har laget flere kort med de lekre julearkene derfra. Jeg får syne dem fram sånn etter hvert. :) Bosskut swirl, Fiskars bordpunch.

Håper dere har hatt ei god uke, så langt! Tudeluu! :)


7 kommentarer:

bojose sa...

Kjempelekkert kort, nydelig pyntet og så fint med kalenderen på :) Nydelig bordpuncher du har brukt.
klem :)

Pink lady sa...

Et kjempe flott julekort!! Nydelig punch og flott med englene:-)
Håper pc`n din blir frisk snart:-)

Ha en fin adventstid! Klem Laila.

Pia sa...

super rålækkert kalenderkort, nydelige farver og opsætning
knus Pia

Silje sa...

Virkelig nydelig kort! :D

Ha en fin adventstid!

Gry-Heidi sa...

Wow, dette var utrolig vakkert !! Det bugner av lekre detaljer!
Ha en super helg :o)

Klem :)

Sol sa...

Nydelig Kort med Lekre Detajer! Flott Farge tema med ton i ton. Jeg har denne Boss Kut Swirlen jeg også... Men får den ikke til å kutte skikkelig. Ender alltid med at swirlen går i stykker når jeg skal prøve å få klippet bort det den ikke kuttet.
Har du noen tips? Jeg har Spellbinder Wisard kutte maskin... :o)

Annie Skogheim sa...

Herlig kort. De arkene til Pion er jo bare helt skjønne :)