"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 13. januar 2011

Kjærlighet

Oppdatering: Nytt, redigert bilde. Jeg lastet ned Photoscape i kveld, og lurer på hvorfor i all verden jeg ikke har kommet på å gjøre det, før?.. Sikkert fordi jeg har vært vant til å bruke Photoshop!.. ;)

Update: replaced with an edited photo. I downloaded Photoscape for free tonight. Well, why haven't I thought about that, before?.. I guess it's because I have been so used to Photoshop editing!.. ;)

Bare et enkelt kort, laget nå i ettermidddag.
Vet jeg har sagt jeg skulle legge ut bilder av resten av bok-eskene mine. Det kommer, det kommer - med tiden! Det har vært sykdom i heimen og ellers nok å gjøre. Jeg har eksamener i uke 10 å jobbe mot!

 Mønsterarket her er fra Tim Holtz. Rub-ons fra Norsk Stempelblad. Perlehjerter fra Kort og Godt. Chipboardhjertene er malt med Crackle Paint. Båndet er kjøpt hos Kremmerhuset. :)

Beklager mangel på redigering av bildet.. Sitter fremdeles med lånt, bærbar pc uten bildebehandlingsprogram. Det er usikkert når ny pc er i hus!...

Jeg slenger dette kortet med i utfordringene:


Ha en fin kveld! :)

***

Just a simple card. The rest of my book boxes I promised photos of, will be shown during the weekend. I'm sorry I haven't edited this photo. I'm still stuck with an old laptop I borrowed from my sister. It doesn't have any photo editing programme installed.. 

DPs from Tim Holtz, chipboard hearts painted with Crackle Paint, pearl hearts from Kort og Godt,  rub-on;translated: LOVE. :)

Have a nice day!

5 kommentarer:

bojose sa...

Så lekkert kort. Fine hjertet oget nydelig bånd.
klem :)

Elaine Stark sa...

This simple and beautiful. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

Pink lady sa...

Et flott kort, Hege-Annie!
Nydelig bånd og flott med hjertene/tekst sammen:-)

God helg! Klem Laila.

Eiglas sa...

Very pretty card and I love the pallette!
Thank you for sharing with us at Top Tip Tuesday this week!
Hugs
Eiglas
x

Fuzzy Slippers sa...

Fun card! Thanks for playing with us this week at TTT! :)