"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 20. januar 2011

Winners of my blog candy!

It's just past midnight Norwegian time, I'm still awake and decided to pick the two winners of my blog candy  immediately, before I tuck myself in. Here is the update blog candy post on the added extras. I have used random.org to help me choose the winners.

They are..... as follows:

PRIZE 1 WINNER:












.
.
.
.


PRIZE 2 WINNER:














CONGRATULATIONS, both of you!!!
E-mail me your addresses, within 3 days, and tell me if you want me to stamp images with StazOn Jet Black or Archival Ink Jet Black.

hegeas@gmail.com


If you haven't claimed your prize before January 22nd, midnight Norwegian time, I will have to pick a new winner! 

Nighty night, to all of you! :)



7 kommentarer:

Larisa sa...

Congratulations for lucky girls))))

Tracey Brossart sa...

Congrats to the lucky winners!! :D

♥Tracey♥...ƸӜƷ

Marjo sa...

Congrats to the lucky winners!

Hugs, Marjo

Helle sa...

JIPPI!!!
Jeg har vunnet hos deg for 2. gang!
Tusen takk,Hege!

Å tenk,det stemplet fra Magnolia har ikke jeg <3
Helgeklem herfra !

Hege-Annie Simonsen sa...

Ja, Helle - jeg tenkte med meg selv da jeg trakk deg ut; det var da utrolig sånn flaks enkelte har!... Men det var da deg, og Ann-Kristin som ble trukket ut! Håper å høre fra henne også snart! Husk å si fra til meg, på mail, hvilket blekk dere vil jeg skal trykke opp stempelmotivene med!

God helg! Klemmer, Hege

terriavidreader (IN-USA) sa...

Congrats to the winners! Anbd thanks for this candy offering!

Ann Kristin sa...

Hei, nå ble jeg overrsaket og glad, har vørt bort i 5. dager uten pc, derfor har jeg ikke sett det, men nå er adressen min sent.
Tusen takk!!!
Ann Kristin