"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 18. februar 2011

Jul i februar: Bok-eske til Trykkpressa sin skisse-utfordring i februar 2011

Jeg har laget en gaveeske, i utgave av en "bok", med juletema. Denne er dekorert på forsiden etter Trykkpressa sin skisse for februarutfordringen deres i 2011 - og leveres derfor inn til denne utfordringen.

Solid bok-gaveeske laget av papp som var emballasjen til en scrappepakke jeg fikk i posten forrige måned. Jeg har brukt motiv fra hÄnglar og stÄnglar, det er fargelagt med ProMarkers, kritt og hvit penn. Tekststempel fra Norsk Stempelbad. Mønsterark fra Maja Design. Jeg har også brukt dies fra både Spellbinders, Cuttlebug og Nellie Snellen på dette prosjektet. Og noen perler fa Kaisercraft. :-)

Zoomet inn på detalj, her ser du godt pappen jeg har brukt.

Innsiden. Dybden på eska er cirka 3 cm. Her kan man putte inn en gave som eska kan romme.
Eska har magnetlås, som dere kan se. Skrivefelt til venstre.

Jeg har lagt ned masse arbeid i distressing av kanter; med distress Ink "Vintage Photo", Cat's Eye fluid chalk; "Cocoa", "Creamy Brown" og "Chestnut Roan" på dette prosjektet. I tillegg har jeg rufset til kanter med min kantskrape. :-)

Foreløpig ingen "tittel" på denne "boka"; det ordnes etter som hvem som er mottaker, tenker jeg. :-)

Baksiden, med ett av mine personlige stempler.

GOD HELG!!!!

5 kommentarer:

Nancy sa...

Sååå vakkert, Hege:O) Herlige farger, lekkert design. Søtt motiv som er nydelig farget:)
Jul i februar......imponerende;O)
Ha ei strålende helg.
Klemmer fra Nancy;O)

bojose sa...

Nydelig bok du har lagd og noen nydelige kort nedover her også siden sist jeg var innom.
Ha en fin kveld, klem :)

mettepip sa...

Kjempefin bok Hege-Annie!
Ser du har lagt ned mye arbeide i distressingen ja;) Koselig med det rødrutete papiret som gir skikkelig julestemning - selv i februar;)
Ha en flott helg!
klem fra Mette

anne bodil sa...

Kjempeflott bok!
Takk for at du deltar på utfordringen vår, trykkpressa. :)

May-Bente sa...

Boken din var super flott!!
Søtt motiv som som alltid er nydelig fargelagt!

Klem fra meg:))