"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 5. mars 2011

2 kort til Trykkpressas utfordring nå i mars :)

(Klikk på bilder for å forstørre dem. Click photos, to enlarge).

God lørdag! Jeg har lett fram distressmalingen min i dag. Jeg har hatt det trivelig med å male to kjempesøte Sarah Kay motiver. Og jeg har laget kort med disse, mens jeg har fått med meg sendinger fra ski VM. Til tross for hodepine - jeg klarte ikke sitte stille i sofaen og BARE glo i tv'n!.. (Gratulerer Norge på nytt!)

Jeg har ikke vært super-kjempenøye i malingen, men har bare kosa meg.  Synes ikke det ble så aller verst, lell. (Om jeg må få si det selv). Så lenge jeg selv er fornøyd så! :) Jeg har brukt noen av mine nye Go Kreate dies og embossingplater fra Cuttlebug, på begge kortene.  Tørrembossing er oppgaven hos Trykkpressa i mars, så jeg leverer derfor begge kort inn til denne utfordringen. All sverting av kanter er gjort med distress ink; i fargene: Spiced Marmalade, China Blue, Vintage Photo og Walnut Stain. Mønsterark fra Kaisercraft - på begge kortene.

I have enjoyed myself today, despite a terrible headache.. I've been watching the World Ski Championship on TV (Congrats again, Norway!) and colouring these cute images from Sarah Kay. Of course my eyes haven't been on the telly all the time, then I wouldn't get much colouring done! LOL I  have used distress-inks (it's been a while!..) I made 2 cards with the images; for the challenge this month over at Trykkpressa/Ett Trykk.


Tekststempelet her er fra Papirgleder. Båndet ble kjøpt hos Papirloftet, for lenge siden.
Sommerfuglstempelet husker jeg ikke hvor er fra.. To Cuttlebug embossingfoldere brukt: prikker og skrift.

Sentiment stamp from Papirgleder: "A bouquet for a fantastic person!"
Butterfly stamp from I don't remember where..


Kort nummer to har tekststempel fra Stempelglede. Jeg har klippet teksten ut av et sirkelstempel.
Sommerfuglene er kjøpt i en lokal butikk. Jeg har brukt en die fra Spellbinders rundt motivet.

Card number two. Sentiment from Stempelglede: "My friend".
I should use this scripture embossing folder more often - it's so fabulous!

Takk til alle som titter innom og for eventuelle kommentarer. Det setter jeg alltid veldig stor pris på!
Jeg ønsker dere en hyggelig lørdagskveld og en videre god helg! :)

Thank you so much for stopping by and for the kind comments you leave behind! They are highly appreciated! Have a wonderful Saturday and a good weekend! :)

♥♥♥

10 kommentarer:

Margreet sa...

2 wonderful cards Hege...beautiful colouring...nice die cuts...hope your headache will soon be gone....enjoy your weekend!
xxx Margreet

Hege-Annie Simonsen sa...

Thank you, Margreet! Just relaxing, what's left of the weekend I guess! I should have been reading, I know!...

HUGS :)

Desiree sa...

Så nydelig de var da!

Ja det er så trist når unge mennesker går bort så alt for tidlig. Fulgte med på den gutten fra Tromsø, og dessverre endte ikke det så bra heller... virkelig trist.

Klem fra Desiree

Eseniya sa...

Какие красивые открытки!!! Очень нравятся эти штампы! ))

Chrissy sa...

Two gorgeous cards. So perfectly coloured, and you do that watching TV..I dont know how??
Luv CHRISSYxx

Guri sa...

For nåken flotte og fargerike kort!!

elsi67 sa...

Så flotte, begge to! Takk for at du er med på Ett trykks utfordring ♥

Linda Coughlin, the funkie junkie sa...

These are just beautiful, Hege! I love the deep, rich colors. Beautiful coloring and fabulous texture! Love both of them.

Anne Bente sa...

hvor er de bare flotte begge 2, skønne farver

klemmmm

milli sa...

Så lekre kort! Så sommerlige og fine!