"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 29. mars 2011

3 flere laget på scrappetreffet i helga

Her kommer de tre papirprosjektene jeg brukte minst tid på, under hele scrappetreffet i helga. Totalt lagde jeg åtte. Får si meg fornøyd med det, på mitt første scrappetreff! Det er jo så hyggelig å skravle litt også!! :)) Det første er et bryllupskort, laget med et vintage motiv fra en goodiebag vi fikk.
Jeg har brukt papir fra Melissa Frances og en punch fra Martha Stewart. Hjerte charmsen lå visst litt skjevt, da jeg tok bilde av kortet liggende.

Here are three more paper projects made during the scrapping event I attended this weekend. These three are the ones I spent less time on, of the eight in total made by me this weekend! I am happy with the pieces made - it was fun with the time spent talking to others, too! :))
The first card is a wedding card. The vintage image is from a goodiebag we received. DP from Melissa Frances. punch from Martha Stewart.

I enter this card into these challenges:


***
Det andre kortet er et meget enkelt konfirmantkort til jente. Samme papirer som forrige, tekststempel fra Stempelglede. Rammen rundt "kamédamen" er fra goodiebagen vi fikk. Kjekt at jeg hadde med meg en slik dame som passet inn, i ramma!

Card number two is a very simple one, for a girl confirmand. Same patterned paper as on the wedding card above. The frame was in the goodiebag and luckily, I had brought with me this cameo that was perfect size for the frame!

***
Prosjekt nummer tre i dette innlegget, er en gavepose laget med et mønsterark fra Prima. Prima blomst og BossKut swirl som pynt. Posen har magnetlås i "lokket".

Project number three in this post, is a gift bag made with one DP from Prima. Prima flower and BossKut swirl on the front. The bag has a magnetic snap lock for closing it.

Fra siden: 
Jeg beklager de mørke bildene av posen...!

From the side: 
Sorry about the dark photos of the gift bag....!


Takk for at du titter innom hos meg - og for kommentarer. Det setter jeg umåtelig stor pris på!! :)
Ha en super dag! Våkna med muskelverk i ryggen selv, så her er det bare å ta det med ro. Beklager overfor venninna mi som jeg skulle hjelpe med flytting i dag,at jeg likevel ikke kan være med og ta i et tak med bæring... Får vurdere fysioterapi igjen nå, vet jeg!... Ta vare på dere selv og de dere er glade i! :)

Thank you for stopping by me here in blog land and for comments left behind! I really, really appreciate it!! :)
I woke up with muscle pain in my back this morning. So, I am sorry to tell my friend who I was supposed to help moving and carrying boxes and such today, that I have to relax instead... I guess physiotherapy will be good for me now!... Take care of yourselves and the ones you love! :)

6 kommentarer:

Dot sa...

Flotte ting du har lavet. 8 ting på et træf og skravle i tillæg, imponerende ;).
God bedring med ryggen.
klem fra Dorte

Pips sa...

Dejlige enkle og superelegante kort du har lavet, jeg er vild med Melissa Frances papir. Og gaveposen er utrolig fin.

michele hileman sa...

What an awesome project. Thank you for joining us at IDIC

Dawn sa...

Great projects! Thanks for playing along at My Grafico this week!
Hugs
Dawn xx

oheidia sa...

Nydelig brullupskort - digger fargene du har brukt. Hærlig posekort også.

Takk for at du deltar hos Kort O Mainia:=)

Guro sa...

Nydelig bryllupskort; herlige farger og lekkert pyntet :-)
Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem Guro