"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 16. mars 2011

Seems like something's wrong, the way my blog is being displayed (or not displayed) today...

... at least I can't see the background layout....
..and only 7 of the gadgets in my sidebar is showing, for my eyes... 
I've tries different browsers; Google Chrome, IE and Firefox...

Does my blog show the way it is supposed to, for you who stop by?...
Please let me know! I'm very happy for feedback here!! 
I need to know if it's only on this laptop it doesn't show properly!...
If it's a bug it has to be fixed!!!!....


Thank you!... :)
Have a great day!

UPDATE: 5 pm Norwegian time: Everything is back to normal now, I hope. But my counter was disabled and I had to install a new one. I think my hit counter had more views than I've updated with, but I don't know the exact number. Well, it doesn't matter that much really - as long as my blog is back to showing like it is supposed to, again! :D
I hope there will be no more trouble. I have installed counters more than 5 times here since I started this blog!.. I guess those counters aren't always reliable... I don't like that. But what can I do, except getting a new one when the first one is dead?....

I scanned for virus today. Nothing found. :)) Great!!!
Take care!!

7 kommentarer:

Helle sa...

Hei Hege..
Ser ut som om vi begge sliter med bloggene våre for tiden....
Jeg kan se det samme som deg....Ikke noe bakgrunn og det samme som deg(regner jeg med) i din høyre sidebar....
Lykke til ønskes til oss begge...
Blir helt svett jeg...
Les mitt innlegg er du snill..

-Helle-

Hege-Annie Simonsen sa...

Får "malware detected" på din blogg, Helle... slik har det vært lenge når jeg forsøker gå inn på din blogg...
tigerfamiljen.se etter eller annet, ja.... Håper du finner ut av det. Men; jeg fikk sett sidemenyen i boggen din, helt ned til etiketter. :) Kanskje ikke samme BUG som hos meg i dag?....

Bettina sa...

allt ser bra ut. gillar dina blåklockor. vaddå counter? e det för att se sina besökare? hur fixar man det? det kan ju vara kul att veta. jag måste klura ut hur jag får till den där grejjen högst upp också, där jag har själva blogg namnet, min e bara helt lila o ful,lol. börjar fundera på om jag ska ändra bloggnamn också,eller...

Helle sa...

En gledens dag for oss begge.
Ser ut som om din blogg er i orden,Hege.
Og du er hjertelig velkommen til meg :-)

Klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Bettina: Ja, counteren teller hvor mange besøk. :) Jeg ordnet meg bare md en ny. Man skriver bare free counters i søkefeltet hos f.eks google og så får man flere muligheter å velge mellom.

Headeren min er et bilde tatt som næbilde av ett av mine tidligere kort. Det er fort gjort å endre headeren med et bilde du liker!
Ellers finnes det jo også mange fine layouter, gratis! Jeg er kjempeglad i blåklokkene mine! :)
De er gunnen til at jeg ennå ikke har skiftet til tre kolonners bloggvisning!!

Lykke til med fiksing på din blogg!

Helle: har du endelig fått fiksa ang. "malware detected"? I dag bruker jeg firefox, så da vil det vel gå bra å gå inn på din blogg likevel. :) Opplevde trøbbel med Google Chrome nå på morgenen... Pussig...

Ha en fin dag!!!!
Klem, Hege

Tracey Brossart sa...

Hello Hege, glad to see your blog is working again. Sorry for all your troubles! And about blog counter...the one I use for my blog is from http://BlogCounter.com and is very reliable and even send you updates once a month. It had always worked for me.

xx Tracey xx :D

Teresa Kline aka va.sunshine sa...

looks good today....your creations are adorable, sweet stuff...have a fabby weekend!

enjoy *~*