"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 4. mai 2011

Bryllupskort - Wedding card

God kveld! Her er et bryllupskort jeg har laget, med papirer fra Graphic 45. Distressede kanter; har brukt både distress ink i fargene Vintage Photo og Walnut Stain, samt kantskrape.

Hi! Here's a wedding card I've made, with papers from Graphic 45. Distressed edges; I used  both distress ink in the colours Vintage Photo and Walnut Stain + my edge scraper.

I enter this challenge: 

Klemmer, Hege
Hugs, Hege

6 kommentarer:

Angella sa...

Hei Snuppa:)

Graphic 45 er en sikker vinner...jeg elsker de papirene, men det er sjelden jeg får laget kort med dem. De er liksom til lit voksne...mine kort blir som regel gitt bort til barn...Kjedelig, neida. Jeg får jo brukt disse arkene innimellom jeg også:))) Stilig kort du har laget.

Håper alt er bra med?
Ha en flott uke videre.

klem
Angella

Angella sa...

Hei Snuppa:)

Graphic 45 er en sikker vinner...jeg elsker de papirene, men det er sjelden jeg får laget kort med dem. De er liksom til lit voksne...mine kort blir som regel gitt bort til barn...Kjedelig, neida. Jeg får jo brukt disse arkene innimellom jeg også:))) Stilig kort du har laget.

Håper alt er bra med?
Ha en flott uke videre.

klem
Angella

Cor* sa...

Hege this is beauts! I am loving those butterflies! And your vintage feel! Ya baby!

Gro sa...

Å for et nydelig bryllupskort. Både bilde og arkene er herlige.
Klem :o)

Aina sa...

Romantisk og nydelig kort! Litt annen stil enn de hvite, men ikke mindre lekkert av den grunn. Nydelig! :)

Latoya sa...

Herlig bryllupskort :o)
(Jeg kjører meg altfor lett fast i hvitt og pastell når jeg skal lage bryllupskort, men nå ble jeg inspirert!)