"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 27. juli 2011

Dåpskort til jente

Da har jeg fått laget dåpskortet jeg fikk bestilling på helt nylig. Det er min tante som har bestilt, i anledning dåpsdagen til hennes barnebarn. :) Stas å bli spurt om å lage kort til slike anledninger, og enda mer stas når det er familiært! :)) Får håpe ikke barnets foreldre ser dette før etter at dåpen har vært! Jeg tar sjansen!....
(Klikk på bildet for å forstørre det!)

Det ble et staffelikort igjen. Her er forsiden:

Motivstempel fra Lili of the Valley, malt med distressfarger. Hjørnestempelet er også fra LOTV. Jeg har brukt mønsterark fra prima, Spellbinders og Marianne Design dies, samt QK alfabet dies ("Elizabeth"). Jeg husket å bruke datostempelet mitt denne gangen! Det kan jeg gjerne huske oftere, det er ikke et velbrukt stempel akkurat!.. *ler* :)) Blomster fra Prima, blonde fra Kort og Godt.

Innsiden. Motivstempel fra Magnolia. Perlehjerte fra Kort og Godt, perler fra Kaisercraft.

Jeg vil gjerne delta i følgende utfordringer med mitt jente-dåpskort:



Klemmer, Hege :)

14 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Nydelig dåpskort du har laget!
Klem :O)

sasa sa...

a wonderful card with so much fine detail...Thank you so much for joining the Simon Says Stamp Show challenge.
Sarah.

Hildegunn sa...

Knallflott kort, herlig motiv du har brukt!
Staffelikortene er jo så flotte.

Klem

Trish sa...

Beautiful!

Kat sa...

Beautiful card. Love that image and the lovely DP. Thanks for joining us at TG this week.

Kat x

Sharon Keanly sa...

A beautiful card, thanks for joining us at Totally Gorjuss this week.

downrightcrafty sa...

fabulous take on this weeks challenge at the Secret Crafter Saturday Challenge and beautiful creation, thank you for joining us
Hugs Kate xx

Jill sa...

Nydelig dåpskort i herlige farger. Vakkert gjennomført med supre detaljer. Regner med at både mottaker og giver blir storfornøyd med dette!
Tusen takk for at du deltar hos Allsorts denne uken og lykke til!
Håper du nyter sommeren :)
Klemmer fra Jill

Andie's Space sa...

Hi Hege-Ann,
What a gorgeous card. I love the colour & all the fabulous detail. Thanks for joining us at Secret Crafters this week.
Hugs,
Andie xx

Jane (Carroll's Creations) sa...

Thanks for joining our "Numbers" challenge on SECRET CRAFTER SATURDAY CHALLENGE this week :)

Hugs Jane x

Wishcraft sa...

Such a pretty card. Sweet image and lovely colours :o) Lisa x

Grethe sa...

Nydelig dåpskort! Så herlig rosa, flott med de to stemplene og blomstene var flotte til!

Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

Antoinette sa...

Beautiful! Loving all the pink! Thank you for joining us for the Anything Goes Challenge. Hope to see you again for our next challenge! Good Luck! Hugs Annie xXx

Kathryn sa...

Lovely card, love all the details you have added with the church and extra stamps, it really pops! Thanks for joining in with us at Anything Goes, K x