"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 26. juli 2011

Dåpskort

Jeg mottok bestilling på et dåpskort til jente i dag, og kom plutselig på at jeg har glemt å legge ut bilde av dåpskortet jeg lagde til min søsters sønn, her tidligere!... Her er det altså! Et staffelikort. 

Stempler fra LOTV (dåpsbarn-motivet) og Magnolia (kirka, et stempeltrykk jeg har fått av noen og som jeg har hatt liggende lenge, før jeg fikk tatt det i bruk. Nå har jeg skaffet meg stempelet selv, når jeg så hvor anvendelig det er til f.eks. dåpskort!). Husker ikke hvor tekststemplene er fra, i farta!.... Motivene er fargelagt med distress inks. Ellers har jeg brukt Spellbinders dies, QK dies, bordpunch fra Martha Stewart, blomster fra Prima og Petaloo, sommerfugler fra Karen Marie Klip, mønsterark fra Prima og perler fra Kaisercraft.

Jeg vil gjerne delta i følgende utfordringer med dette kortet:


Klem, Hege :)

6 kommentarer:

Marita ♫♫♫ sa...

Et nydelig kort du har laget her♥. Du lager mye fint. Liker det jeg ser. Så gjennom min sønns konfirmasjonskort fra i fjor, og der var det faktisk et kort du har laget. Litt morsomt det da♥.

Ha en fin uke.

Klem Marita♫♫

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Å så nydelig kort ♥ Jeg har måttet pakke vekk scrappetingene mine for ei lita stund, da vi koser oss med feriegjester.

Sommerklem

Posh Cat Crafts sa...

Wow and double wow!! What an adorable card I love it. Thank you for joining us at Anything goes
Hugs
Tamara

Mini sa...

That's gorgeous! Thanks for playing along with us at Creative Craft World.
Sue x

Chocolate Orange sa...

A beautiful creation.

Thanks for sharing with us at Creative Craft World.
Choccy x

UlrikaT sa...

Wow, noe så nydeligt! Så nydelige stempler som er helt perfekte til ett dåpskort!

Takk for att du deltar hos scrappekammaret!