"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 2. august 2011

3 julekort - 3 Christmas cards

Her er tre julekort jeg har fått laget i dag. 
Ferdige fargelagte die cuts motiver fra Lili Of The Valley.

I've also made these three Christmas cards today.
Pre-coloured die cuts from LOTV.

Kort nummer to.
Card number two.

Og nummer tre.
And number three.

Jeg har mailet disse over til Hjertebodens Juleblogg, for august - min første deltakelse ever, der! :)
I have mailed these over to Hjertebodens Juleblogg - my first entry ever, over there! :)

I also enter these challenges:


Ha en fin dag videre!
Have a great day!

7 kommentarer:

Anne sa...

Alle tre kortene er helt nydelige.
Jeg elsker den sarte og litt gammeldagse stilen på fargeleggingen, utrolig flott.
Selve kortene er også perfekte, de dekorerer uten å ta oppmerksomheten fra motivet, som da blir enda herligere.
Flott arbeid. :)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Nydelige kort som alltid! Lurt å starte med julekortene allerede nå ♥

Klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Anne: Jeg har brukt ferdig fargelagte motiver - die cuts fra LOTV - de er så kjekke, når man ikke orker fargelegge selv og vil lage kort på litt kortere tid! :) Det ER lov!!!

Tusen takk, Hilde! Ja, greit å lage julekort gjennom hele året i grunnen!!

Klem, Hege

Heike sa...

Wow, what lovely christmas cards, love the images. Thanks for joining us at Totally Gorjuss Challenge and good luck!

Hugs
Heike

♥Gry sa...

WOW!!!!
Så mye fint du har laget siden sist jeg stakk innom bloggen din!
Nydelig kort <3

Ha ei flott uke!

klem

Chocolate Orange sa...

Stunning cards !!
Thanks for sharing with us at Creative Craft World for our 'Anything But Birthdays' challenge.
Choccy x

mellem sa...

Jeg som skulle inn her å kommentere de søte bamsene og hvor flink du hadde vært å fargelegge :-D Men kortene var kjempefine, klart det er lov til å bruke ferdig fargede trykk. Håper ellers alt står bra til. Nå gleder jeg meg bare til helga og scrappetreff :-)