"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 23. november 2011

3 julekort - 3 Christmas cards

Hei, hei! I dag vil jeg vise fram 3 julekort jeg fikk laget søndag. Alle har de samme fargene og er laget med de samme fine mønsterarkene, fra Inkido. :) Det første kortet har i tillegg utklippstag fra et ark fra Pion Design, seam binding ribbon som jeg har farget selv, og tekster fra NSS. Jeg har også brukt en Martha Stewart punch.

Hi! Today I want to show you these 3 Christmas cards I made Sunday. They all have the same colours and lovely DPs from Inkido. My first card also has a tag from a DP from Pion Design and this true sentiment: "The joy of Christmas can best be seen in the eyes of the children". +"Merry Christmas". I used a Martha Stewart punch here, too.

Det andre kortet har også tekst fra NSS og i tillegg blomst fra Petaloo, seam binding ribbon og en swirl laget med en QK die.

My second card has this sentiment: "In my eyes you are an angel". Flower from Petaloo, seam binding ribbon - and I used a QK swirl die.

Det tredje kortet er litt større enn de andre to. Her er blomster fra Prima og Storyteller, blondebånd fra Kort og Godt og tekster fra NSS og ... husker ikke!..

My third card has flowers from Prima and Storyteller and lace from Kort og Godt. Sentiment from NSS: "Christmas, Christmas, wonderful Christmas!" Sentiment from ?: "Wishing you a peaceful Christmas".

Jeg leverer disse 3 julekortene til Hjertebodens Juleblogg og deres utfordring med 3 julekort for hver måned. Jeg har ikke hatt sjanse til å være med der hver måned i år, men har da levert en gang før!

I enter these 3 cards into Hjertebodens Juleblogg's challenge (3 Christmas cards in a month).

  

Takk for at du titter innom her i min blogg! Jeg ønsker deg en riktig fin dag!

Thanks for stopping by! I wish you a fab day!  

  

2 kommentarer:

Margreet sa...

All 3 cards are beautiful, Hege!!
xxx Margreet

Janny sa...

Beautiful cards. Janny