"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 14. november 2011

Du er en engel - You are an angel :)

Her er et nytt kort fra meg, laget i oktober. Det er laget til ei venninne, som takk for at jeg fikk låne symaskinen hennes når jeg trengte å legge opp mine nye par bukser! Min egen symaskin trenger nemlig reparasjon. (Takk igjen, Lise!)
Papirer fra Basic Grey. Motiv fra Mo Manning -fargelagt med ProMarkers og skimrende kritt. Tekststempel kjøpt hos Papirgleder for år og dag siden.

Tja, jeg prøver lykken i noen kortutfordringer - det var jo så gøy å vinne noen digitale stempler med mitt forrige kort med Mo Manning motiv!

***
Here's a card I made in October. It's for a friend who lent me her sewing machine when I needed to shorten the lenght of my new pair of jeans! (Thanks again, Lise! :) )
Papers from Basic Grey. Image from Mo Manning, colored with Pro Markers and pearlescent chalks. Sentiment stamp, Norwegian text, translated: "You are an angel".

I enter some challenges. It was so much fun winning some digi stamps with my last card made with a Mo Manning image!







***

Ha en nydelig dag! Her har vi fått litt snø på bakken i dag. :)

Have a wonderful day! Today there's a little bit of snow on the ground here in Harstad. :)

***

6 kommentarer:

Kathleen sa...

Great card, just lovely!
Thanks for joining us at Paper Sundaes
Hugs Kat xx

Kort og Søm sa...

Så koslig kort du har laget!
Håper du får mer tid til hobbyen din, etter flytting!

Ha en fin ettermiddag,
klem Fredrikke :O)

Meretekj sa...

Kjempefint kort, nydelig motiv og dekorering.
Klem

bojose sa...

Kjempefint kort, et flott mønsterark du har brukt og et koselig motiv.
klem :)

Anne sa...

What a lovely thank you card, I'm sure your friend will love it. Thank you for joining us for this week’s Phindy’s Place Challenge, do hope you’ll play again this Friday!
Hugs
Anne

Calypso's Crafts sa...

Oh...I just love that image!!! Your card is darling!!!

Thanks for joining us at Sentimental Sundays this week.

Hugs,
Calypso