"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 23. april 2012

Danse mot vår! :)

Hei, denne nydelige mandagen i solskinnsbyen Tromsø! Får kalle det solskinnsbyen, nå som vi har hatt et sånt fantastisk godvær sååå lenge! Det er bare helt heeerlig! <3

Her er nok et kort av de jeg fikk laget i påsken. Jeg aner ikke hvor stempelet er fra, da dette er et stempeltrykk jeg har fått av noen for flere år siden!... Det er skjønt, i alle fall! Om noen vet av stempelprodusenten tilfeldigvis: vær snill og hvisk det i øret mitt, jeg vil gjerne skaffe meg dette stempelet til odel og eie! :)

Ha en skjønn dag - og ei nydelig (kreativ) uke! Takk for at du kikka innom. De fleste kortene jeg legger ut her, er til salgs. Om noe skulle være av interesse, er det bare å sende meg en mail angående pris og alt sånt: hegeas@gmail.com

Takk for hyggelige kommentarer og for at dere stopper innom min blogg! 
Klemmer, Hege

  

Hi, this lovely sunny Monday in Tromsø! <3

Here's another card I made during Easter. I don't know where the stamp is from, as this was an image I got from someone years ago!...

Have a wonderful day - and (creative) week! My cards are for sale - if you find something of interest, mail me to for prizes and such: hegeas@gmail.com

Thanks for stopping by, and for your kind comments!
Hugs, Hege

  
Jeg deltar i noen utfordringer:
Some challenges entered:


  

10 kommentarer:

Sandra sa...

Så utrolig stilig kort dette var =) Artig at du lager et mørkt vårkort!!

Smil fra Sandra

~♥~The Navy Wife~♥~ sa...

Beautiful card! The image is so striking it just draws you in! Love it :))

Helle sa...

Så flott kort,Hege!
Skjønner så godt at du vil ha ditt eget stempel,for dette var flott!
Klem

Anne sa...

Nydelig motiv, så flott pyntet med doily og sommerfugler. :)

Klem, Anne.

Winnie sa...

Et absolut nydeligt kort, og tilfeldigvis vet jeg hvor stempelet kommer fra det er et av Kort og Godt sine, takk for at du deltar hos SSC denne uken.

Klem Winnie DT

Dot sa...

Jeg skal sige du er kreativ igen, Hege. Det er dejligt at se. Jeg er glad for du har valgt at blive hos FFF.
klem fra Dorte

Frances sa...

Love the colors that you used on this pretty card with that lovely image. Very cute! Thanks for joining us this week at the Stamptacular Sunday Challenge, hugs, Frances.

Elise sa...

Beautiful card, and I love the image and the colours and the layout is just fab too.
Thanks for joining us at Stamptacular Sunday! Hop to see you back soon!
Greeting Elise

Pysselfröken sa...

Så vackert kort du har gjort. Jag tycker om färgerna och designen.Tack för att du deltar i Kort o Manias utmaning.

Digi Darla sa...

Looks so gorgeous! love the details and stuff you put to your cards!

Great job!

Hugs!

Digidarla (a.ka. Kim)