"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 5. april 2012

Kort med par på motorsykkel


God dag, denne skjærtorsdagen! Håper dere har en fin start på påsken! Her i Tromsø snør det stadig, så det innbyr for meg mest til innendørsaktiviteter. Lesing, for eksempel. I går var jeg 2 timer på trening, og fikk unna spinning og bodypump. Samvittigheten er god med tanke på aktivitetsnivået! I forrige uke trente jeg 4 av dagene, enten jogging, spinning eller bodypump (styrketrening). 

Her er kort nummer 3 jeg har laget med MC tema og samme motiv fra NSS som på de to forrige blogginnleggene mine. Her har jeg også brukt stempler fra Tim Holtz, en dies fra Cheery Lynn Designs og papirer fra BoBunny.

Jeg leverer kortet inn til That's Just so cute sin utfordring So Cute Surprise 3; hvor man skal la seg inspirere av en sang. "The Motorcycle Song" av Arlo Guthrie passer fint til motivet på mitt kort.

Jeg ønsker dere alle en nydelig dag - og ei fredfull og avslappende påskehøytid!

***

Hi, blogger friends! I hope you have a good start on this year's Easter! It's snowing here in Tromsø and I don't think it's intended to stop, yet, today. I prefer indoor activities such as reading, then. Yesterday I spent 2 hours at the gym, doing spinning and bodypump. My conscience is good! Last week I had 4 days with jogging/spinning/bodypump. 

Here's my card number 3 with this image from NSS of the couple on a motorbike. I have used papers from BoBunny, a Cheery Lynn Designs die and some Tim Holtz' stamps.

I wish you all a wonderful day - and a peaceful, relaxing Easter Holiday! 


  

5 kommentarer:

GryA sa...

Kult stempel dette altså! Nydelige papirer du har brukt.
Tusen takk for nok et tøft kort.

Helle sa...

Hei Hege :-)
Stilig kort med tøffe stempel!
Ønsker deg en deilig fortsettelse av påska,lykke til med lesing og eksamen når den tid kommer !
Påskeklem ☼

Linda sa...

Kanonstilig kort, du hadde fått dette maskulint og tøfft!

Takk for at du tar utfordringen vår :)

pia iris sa...

du kan dette med tøffe kort ser jeg.
tøft par på sykkelen og tøft bakgrunnspapir du har brukt.
takk for nok et bidrag. klem pia

Stine sa...

Stilig kort dette også!
Jeg er alltid på jakt etter gode idèer til herrekort, og her var det masse flott inspirasjon!

Tusen takk for enda et herlig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

Klem Stine :-)