"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 3. april 2012

Kort med MC-motiv


Hei, denne nydelige solskinnsfylte dagen - her i Tromsø iallfall! :)

Her er et kort jeg fikk laget i går. Jeg laget hele 5 kort i går, faktisk. Utrolig, men sant. Og de har alle samme motiv; dette paret på motorsykkel. Grunnen til at jeg lagde så mange med samme motiv, er at jeg fikk en bestilling fra ei jeg kjenner, som er MC-frelst. Hun ville ha et passe enkelt kort, og siden jeg ikke helt vet hva hun kan like, ble det laget flere kort - slik at hun kan velge hva hun finner best. Hun skal visst gi det til mannen sin, og jeg føler meg beæret over å bli spurt om å lage kort for andre!

Motivet er fra North Star Stamps. Arkene brukt er fra Kaisercraft. 

Ha en fin dag - og GOD PÅSKE! 

Jeg slenger meg med på noen utfordringer med dette kortet (lenge siden sist, nå!) :

***

It's a sunny day in Tromsø, hello to you all! 
Here's a card I made yesterday. I actually made 5 cards yesterday, with the same image - because I have this friend who wanted me to make a card for her to give to her husband. I'm honoured being asked to make cards for others and do it with pleasure, when I find time to do so! 

Stamp from NSS, DPs from Kaisercraft.

Have a wonderful Easter time!

I enter some challenges: 





:)

11 kommentarer:

Vicky sa...

Beautiful card sweetie love the image.

Lotsa hugs Vicky xxx

Kort og Søm sa...

Supert kort du har laget!

Sol og blå himmel her hos meg, så deilig!

Klem Fredrikke :O)

Anne sa...

Så stilig kort, nydelige blomster og flott puncher og motiv. :)

Klem, Anne.

Linda sa...

Kjempefint kort du har laget, likte godt de maskuline papirene og stempelet.

Dessverre tillater vi ikke hos TJSC at utfordringene våre kombineres med andre, men det er fortsatt tid igjenn og vi håper å få se et annet bidrag fra deg. GOD PÅSKE :)

nedergaard sa...

Et super skønt og maskulin kort
Tak fordi du deltager på vores udfordring hos Card and Scarp

Merete/Scrappeguri sa...

Kjempefint kort du har laget! Flotte papirer og bruk av punch sammen med båndet og sommerfuglene -stilig til motivet!
Takk for at du deltar inne hos AS!
God påske til deg!
Merete

Anne Bente sa...

total rålækkert kort du der har lavet,

10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.
knusss♥

Gry-Heidi sa...

Så stilig og kult kort! Kjempeflott motiv!
Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)
Ønsker deg en fortsatt fin påske :)

Klem, Gry-Heidi

Sandra sa...

Utrolig stilig kort :D

Påskesmil fra Sandra!

Gaynor sa...

This is beautiful, I love the image and the colours, really lovely, thanks for joining our Anything goes challenge at Anything Goes, hope to see you again soon, Gaynor DT xx

Cheryl sa...

oh this is just so beautiful,love the colours on this,bless you for playing at anything goes,this week hugs Cherylxxxxx