"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 9. april 2012

Hunting high and low *LOL*

God morgen! I dag er siste dag av påskeferien, nyyyt den så godt dere kan! Her i Tromsø våkna jeg før 06 til skyfri himmel - det kommer til å bli en strååålende dag! B-)

Så, til kortet mitt! Jeg har latt meg inspirere av musikk, til å lage dette kortet, med utfordringen inne hos That's Just so Cute: So Cute Surprise 3 i tankene. Sangen jeg har latt meg inspirere av, er "You're Amazing" av Johnette Napolitano. 


Om ikke det er nok, kan man jo fort tenke seg at A-HA's "Hunting high and low" kunne være et alternativ. Haha! (Humor!) ;) Jeg har brukt stempler fra Kreativ Hobby, Norsk Stempelblad og Stempelglede. Mønsterark fra BoBunny. Jeg har også brukt en Marianne Design die til bladene, og en Tim Holtz die til banneret. Teksten er fra Kort i Hodet, tror jeg det var. Diverse blomster. 

***
Good morning! Today is the last day of Easter Holiday, enjoy it as much as you can! I woke up early and discovered no clouds in the sky - it's going to be a lovely, sunny day - for sure! B-)

Then, to my card! I was inspired by this song to make this one, with the challenge over at That's Just so cute as an inspiration. You might as well thing A-HA's "Hunting high and low" would be another alternative for inspiration. Haha! LOL (Humour!) ;) The sentiment on my card is, translated: "You're fantastic".

Ha en nydelig dag!
Have a wonderful day!
  

6 kommentarer:

mellem sa...

Flott kort, Hege. Moro å se at du er igang igjen :-) Kanskje vi må få til et lite korttreff en kveld.

Dot sa...

Flot herrekort du har lavet, dejlige farver.
klem Dorte

Linda sa...

så fint det var med det tekststempelet på den banneren.

Kjekt at du vil lage så mange kort til utfordringen vår :)

GryA sa...

Skal si du er i siget med kort som er inspirert av utfordringen vår. Kjempehyggelig. Stilig motiv og banneren var prikken over i`en her ja!

Tusen takk for nok et flott bidrag!

pia iris sa...

WOW. enda et tøft kort. skal si du er kreativ altså.
jeg bøyer meg i støvet og kan bare si tusen takk igjen jeg da :o)
klem pia

Stine sa...

Du lager så tøffe kort! Tusen takk for at du deler med oss!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

Klem Stine :-)