"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 5. mai 2012

En overraskende nyhet - Some news :)

Jeg vil bare fortelle at jeg gleeeeeder meg veldig til å være kreativ sammen med de andre damene på Card and Scrap utfordringsbloggen, nå som jeg har fått en plass i deres DT!   Jeg føler meg beæret over å ha blitt valgt ut som Design Team medlem igjen, og på et for meg, nytt team. Jeg slengte plutselig inn en søknad, rett før jeg så fristen holdt på å gå ut, for moro skyld - nå som lysten til kortlaging er til stede igjen. Det var overraskende å bli trukket ut!



Den første utfordringen i mai, #31, i Card and Scrap bloggen er Bruk metallpynt. Den har innleveringsfrist 13. mai 2012. Vi er sponset av Korthobby.no og Digital Paper Shop denne måneden. Hvorfor ikke hive deg med på utfordringen? Der er ennå nok tid! :)) Jeg ser også fram til å kikke på de fine bidrag som kommer inn til Card and Scrap bloggen fra alle deltakere i utfordringene!

Ha en nydelig dag - og god helg!! Sola skinner i Tromsø!

***
In English:

I'm happy to announce that I now am a DT member of the Card and Scrap challenge blog! :D Woohooo! I'm so looking forward to being creative together with the other ladies on the fab Card and Scrap DT and feel honored that they have picked me as a new member!

Have a wonderful day! And a happy weekend too!! The sun is shining in Tromsø!

4 kommentarer:

Eva Gro sa...

Så bra du hev deg med:-)
Gleder meg til å jobbe sammen med deg på DT hos Card and Scrap:-)

klem fra Eva Gro

Gry-Heidi sa...

Så moro, gratulerer! De er heldige som får deg med på laget:)

Klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Takk, Gry-Heidi! Og gratulerer til deg også, Eva Gro! Dette blir gøy, framover! :)

Klem, Hege

Dorthe sa...

Velkommen på DT holdet. Jeg glæder mig til at jobbe med dig derinde.
God Søndag.
Knus