"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 22. desember 2012

Julepynt - Christmas ornament


Hei alle sammen! 
Jeg er bare kjapt innom bloggen min for å ønske alle hobbyvenner og bloggvenner ei riktig GOD JUL!

Her er julepynt jeg kosa meg med å lage i kveldstimene i går 21.12.12, den mye omtalte "dommedagen". Eller var det dumme-dagen?... :)

Ha et kreativt, nytt år i 2013!

Ta vare på dere selv- og hverandre!

Juleklemmer fra Hege

PS! Hvis du finner inspirasjon i denne ideen min til julepynt her i min blogg, og publiserer noe med inspirasjon herfra i din egen blogg, blir jeg kjempeglad om du linker til dette innlegget i min blogg og om du forteller det til meg!!! På forhånd takk! :)

***

Hi, to you all! Just a quick post to wish you all a Merry Christmas!

I made these decorations for Christmas last night. I am very satisfied with them, I must say!

Have a creative new year in 2013!

Take care!

Hugs from Hege

PS! If you find inspiration in this blog post here on my blog to make something like this yourself, I will be very happy if you link to this post on my blog and tell me about it here, also! Thank you so much in advance! :)

***

I enter these challenges with my Christmas ornaments:



***

9 kommentarer:

Pat K sa...

Absolutely gorgeous ornaments. Love the white lace. Thanks for joining us at the Belli Challenge. Happy Holidays. hugs, Pat K.

Bodil sa...

Lekkert :)
God Jul
klem :)

Louise sa...

Love your ornaments, they are fabulous, Thanks for joining us at Creatalicious for our challenge and Happy holidays
Louise

Linda sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda sa...

Disse var kjempelekre!
Fortsatt god jul og takk for at du scrapper med NSHK og Papirdokkene

Jeanette sa...

Så flotte disse var, de gjør seg nok godt både på juletre og andre steder! :) Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

Gry-Heidi sa...

Åh, disse var fantastisk lekre, og så delikate!! Jeg har lyst til å se på dem med fingrene :)
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.
Godt Nytt År!

Klem, Gry-Heidi

Yoshira aka cricutalltime sa...

Gorgeous ornaments.Love the die cuts.Thanks for joining us at Milkcoffee stamps Christmas challenge.

Eva Marie sa...

Gosj...så lekre!
Takk for at du scrapper med NSHK
Klem :)