"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 3. januar 2013

Julekort laget i desember 2012 - Christmas cards made December 2012

Her kommer et lite bilderas av noen av julekortene jeg lagde før jul i fjor.
Det morsomme med motivene på disse kortene i dette innlegget, er at det er motiver jeg har fargelagt for noen år siden!... I alle flyttingene mine de siste årene har de vært nedpakka, men etter siste flytting dukka de opp igjen - og jeg syntes godt jeg kunne bruke dem, endelig!... Ingen proff fargelegging, men det gjør ingenting. Jeg har nok aldri vært noe særlig kjempeproff på fargelegging av stempelmotiver!...  Jeg håper dere som titter innom bloggen min liker kortene mine litt likevel! *ler*

Here are some pics of Christmas cards I made during December. The funny thing is, these images were colored in years ago! I've moved a couple of times the last years, yes... and these images I colored in, went missing when I boxed them with the other stash and my other belongings. After my last move, they suddenly turned up! I thought I had to use them, at last, though it's not the most pro coloring. I've never been much of a pro in coloring stamped images, I think!... I hope you, who stop by here, like the cards in some way, though! LOL

Bildene er fargelagt med ProMarkers og skimrende kritt, for noen år siden! *ler*

Images are colored with ProMarkers and pearlescent chalks - some years ago! LOL

Mønsterarket er et av mine favoritter med juletema, av de jeg har i min beholdning.
The design paper is a good one, I think. One of my favourite Christmas themed papers.


Takk for at du titter innom min blogg!
Jeg håper dere har en bra dag!

Thanks for stopping by!
I hope you have a fab day!

 

2 kommentarer:

mellem sa...

Kjempeflotte julekort. Godt nytt år, Hege :-)

Hege-Annie Simonsen sa...

Takk, Ragnhild - og det samme til deg! Mener jeg allerede har sagt det via Facebook! :)

Fikk endelig lagt ut bilder av julekortene, ja. Men har ikke tid til så mye blogging, her bør det leses dag og natt, nesten!..

Klem!